zaterdag 19 juni 2010

Dat is sterk

Irene verzucht tijdens het eten koken dat het best leuk zou zijn om je eigen keukenkruiden in de tuin te hebben staan, of in potten op de vensterbank. En wat gebeurt er: 's avonds maakt André de doos open die voor hem die dag is bezorgd; er zit een relatiegeschenk in van een ICT-bedrijf dat aan het oogsten kan gaan denken: drie zakjes met basilicum-, peterselie- en bieslookzaadjes met toebehoren!


Vorige week liep ik 's middags met Bart op de arm in de tuin. Ik gaf hem een kusje en zei: straks komt Irene thuis. Drie seconden later keek ik op en daar kwam Irene aangefietst.

Een paar uur later dacht ik: nu alleen nog Harry, en dan zijn ze weer compleet. En wie kwam daar aanfietsen? Harry dus.

Dat is toch echt sterk.

4 opmerkingen:

gerrie zei

Het zesde zintuig van een moeder.
En met zo'n relatiegeschenk kan je maaltijd alleen maar lekkerder worden. Jij hebt toch "groene vingers"?
Goed weekend.
hartelijke groet en tot laters
Gerrie

moeke Vera zei

hé hé, zo'n geschenk is hier ook welkom hoor. Ik doe ook aan vensterbanktuinieren :-)

Moeders intuitie :-)

Judith zei

welnee hoor...geen toeval.. zo iets voel je gewoon..

plukdedagsandra zei

Hé ja. Dat heb ik ook soms! Zo een sterk gevoel. De bel gaat gaan: het zal ... zijn en het IS zo. Of man gaat er aan komen en effectief komt hij aan. Grappig hé. Zelf ben ik nogal nucher en durf dus te zeggen dat het puur toeval is! Maar toch heb ik al vaak sommige dingen haarscherp aangevoeld.