woensdag 23 juni 2010

The day after


Geen idee waardoor het komt, maar soms heb ik zo'n "day after" een heel actieve dag. Misschien protesteert mijn lichaam tegen de activiteiten en moet ik leren maat houden, maar vandaag ben ik twee keer gaan liggen voor wat extra slaap (en dat heb ik gekregen ook: in totaal ruim 3 uur bijgeslapen).

Gelukkig kon het ook, dankzij grote kinderen die op kleine kinderen passen, en die zich met dit mooie weer prima vermaken. Ze hebben ook nog foto's genomen van Bart in de schommel.
En Bart eten gegeven toen ik Jan wegbracht naar een feestje bij een klasgenoot.
En op Chris gepast zodat hij niet steeds naar de buren gaat.
En de eettafel buiten afgeruimd.

Binnenkort ga ik er eens een dagje tussenuit, samen met André. Een stel bevriende meiden wil wat bijverdienen, dus die mogen oppassen, en met André ga ik een dagje fietsen! Daar heb ik nou echt behoefte aan geloof ik.

3 opmerkingen:

hartelijk zei

Oh zo'n day after feeling herken ik wel!
Fijn dat je kids dan even bij willen springen...

Judith zei

leuk als de kids op de jongere kids passen en je zo even de handen vrij hebt. wij gaan t liefst met z'n drietjes op pad. we verheugen ons op as zaterdag dan is de Farm & Country fair in Aalten.. en die is groot en leuk! we gaan al voor de 4 e keer!we zullen wel were met veel leuke dingen thuis komen van zelfgemaakte jam tot kaasjes. en leuke dingen voor Kjell en leuke cadeautjes voor anderen1

astridreinders zei

Wat een leuke foto. Wat kunnen die kleintjes genieten in een schommel! Heerlijk dat jullie er samen even tussenuit kunnen. Opladen met z'n tweetjes kan zo lekker en zo belangrijk zijn. Wij mogen volgend weekend ook!