woensdag 16 juni 2010

Het cadeau van mijn ouders

Een paar maanden geleden schreef ik over het geld dat ik van mijn ouders had gekregen en dat maar steeds bleef liggen tot er een echt geschikte bestemming voor was gevonden. Er kwamen veel leuke reacties op, waaruit één heel duidelijk bij mij aansloeg: een foto van onze kinderen. Toen André's vijftigste verjaardag naderde, ben ik met alle negen kinderen naar de fotograaf gegaan voor een intensief uurtje in de studio. Ontzettend leuk om te doen! Daaruit kwam een hele serie foto's, waaruit we de allermooiste hebben gekozen. Voor André hebben we de foto heel groot in kleur laten afdrukken voor in z'n kantoor, en als bestemming van het cadeaugeld dat ik had opgespaard komt deze foto (40 x 40 cm) op onze slaapkamer te hangen:


Gisteren mocht ik ze eindelijk ophalen. Gelukkig hadden we zaterdag bij de pasfotograaf al met heel veel korting twee lijsten gekocht, zodat deze foto met een heel klein beetje bijsnijwerk ophangklaar is.
Ik ben er heel erg blij mee!

21 opmerkingen:

Mammalien zei

Gaaf! Geweldig idee en de foto zelf is ook mooi geworden!

Anoniem zei

Wat een geweldig mooie foto! Wat een rijk 'bezit'!
Mariam

Sabia zei

Het is inderdaad een hele mooie foto.

Wiek zei

Prachtig !

mooi idee, maar wat een hardstikke mooie foto. Al die mannen zo om Irene en Bart heen. Schitterende compositie.

plukdedagsandra zei

Het is een supermooie foto.

Liene zei

Leuk om te lezen wat jullie met de foto hebben gedaan. En hij is erg mooi geworden. Mooie compositie ook met je dochter en jongste in het midden en de rest van de jongens eromheen!

Gekakel zei

Mooie foto!

Marti zei

Wat een prachtige foto! en mooi dat je dochter zo in het midden zit met al haar broers om haar heen.

Nicolle zei

WAUW!!! Of is een groot gezin toch ook wat voor mij...

tikje wit zei

Geweldig!

Mellody zei

Ik wilde hetzelfde zeggen als iedereen hierboven ;-) ....Prachtige foto.

mama'ritha zei

Prachtig zeg!

Kopka zei

Prachtige foto. Wat een lieve kinderen, en dan die ene meid in het midden! Geweldig!

gerrie zei

Een prachtige herinnering. Wij hebben met bepaalde dagen ook foto's laten maken. Bv. 12,5 jr, 25 en 40 jaar getrouwd. Maar dan is er ook een foto van ons samen met het hele gezin. Ik heb de laatste keer ook direct de foto's bijbesteld voor onze kleinkinderen. Al met al een heleboel Euro's, maar het is -net als dit- een herinnering voor het leven.
Héééél mooi geworden. Wat vond Andre er zelf van?
hartelijke groet en tot laters
Gerrie

Goud of Zilver zei

Prachtige foto.

Groeten Herma

nellie zei

'k Kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent, hij is erg mooi geworden!

Lucia zei

Fantastisch !!!

hartelijk zei

Super kado!!
Gefeliciteerd met uw aankoop ;)

arianne zei

Erg mooi geworden zeg!
Leuke bestemming voor verjaardagsgeld :-)

astridreinders zei

Prachtig! Het stimuleert me om het ook eens te laten doen. We zeggen het al lang maar het komt er niet van.

Zeeuwse Mama zei

Oh wat een mooie foto zeg! Idd is de opstelling, zo rond Irene en Bart heen, erg leuk!