donderdag 1 juli 2010

Blogpauze tot na 15 augustus

En toen was het ineens, zomaar, zomervakantie.
Bij de Achterbergen is dat heel erg druk.
En daarom gaan we de hele vakantie niet bloggen.
Ook niet die van anderen lezen, 't is maar dat je het weet.

Wij gaan ons voorbereiden op het volgende cursusjaar:
Jan gaat waarschijnlijk het vwo afmaken op de VAVO,
Irene gaat over naar VWO 4,
Harry gaat een halve stap verder: naar VMBO-t 3,
Gido zit straks alweer in groep 7,
Frank gaat naar groep 6 en houdt zijn eigen juf,
Elwin gaat naar groep 4,
en Danny naar groep 1, hij krijgt straks twee juffrouwen.

Allemaal een heel fijne zomer toegewenst, en hopelijk tot over een week of zes!

19 opmerkingen:

hartelijk zei

Jullie ook hoor!! Fijne zomervakantie met elkaar!
Wij gaan er ook even tussen uit,

mooie mijlpaal van Bart, de één een rapport en de ander zoiets...

vakantiegroeten! Adriana

plukdedagsandra zei

Karien. Ik wens jullie een spetterende superzomer toe.
Ik zal ook minder vaak bloggen in de vakantie want ook hier is het erg druk :)

Geniet ervan en tot 15/08, Sandra.

Gerrie zei

Geniet van een heerlijke vakantie!!!!!!
maar je blogs (het meekijken over je schouder in je gezin) zal ik missen. Gezondheid voor allemaal en rust lekker uit.
Hartelijke groet en tot laters
Gerrie

Huize steen zei

Fijne vakantie !!

mama'ritha zei

Fijne vakantie met je gezin. Ik ga maandag je voorbeeld navolgen. Dan stop ik ook met bloggen.

Dag.

Zeeuwse Mama zei

Goeie vakantie!! Enne...ben benieuwd of je het volhoudt om tot die tijd niet te bloggen en te lezen!! ;-))

Anoniem zei

Gaan jullie nog weg met de vakantie? Kamperen ofzo?
Ik begrijp het helemaal dat je even een blogpauze neemt in de vakantie, maar ik zal je leuke verhalen missen! Ik kijk alvast uit naar je verhalen over de vakantietijd. Fijne zomer toegewenst!
Mariam

Judith zei

fijne vakantie!!!!!!!!

Pareltje zei

Jij ook een fijne zomer toegewenst!

Kopka zei

Fijne zomer!
Groet Kopka

Nicolle zei

Fijne zomer gewenst! Ook ik zal de blik op jullie leven missen. Ik ga ook vast af en toe even kijken of je toch je voornemen niet opzij hebt gezet...

Goud of Zilver zei

Fijne vakantie, geniet van je gezin.

Groeten Herma

Wiek zei

Dag Karien,

voor jou en je gezin een hele fijne vakantie gewenst!
Allemaal een stapje verder volgend jaar. Ben benieuwd wat de reden is voor Jan's keuze voor Vavo (beroepsdeformatie zeg maar..). In ieder geval een goede zomer en alvast een goede start van het nieuwe schooljaar

tikje wit zei

Wat een goede dingen allemaal, geniet r van en een fijne vakantie!

Nellie zei

Fijne vakantie!

arianne zei

Nou Karien een hele fijne vakantie toegewenst!
Het begin is in ieder geval heerlijk (het weer :-) ). Heerlijk buiten en in het zwembad, wat willen we nog meer?
Fijn dat Jan toch verder gaat met leren ipv werken. Of is het dan alleen 's avonds naar school? Hopelijk lukt dat.
Leuk dat Bart kan staan, wordt alleen wel weer opletten :-)

Anoniem zei

Roos zei:

Geniet er van! Ook het oosten heeft bijna officieel(v.o doet al een week niets meer op school) vakantie!
Wij gaan er 4 weken tussen uit, ik hoop weer over je te lezen rond half augustus.

Fijne vakantie met groet Roos.

Monique Elisabeth zei

Wat goed van al de kinderen !!! Prachtige schoolresultaten.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie

Nathalie zei

Fijne zomervakantie