donderdag 2 september 2010

Sponsorloop - het vervolg

Na twee reacties op het vorige logje dat de bloglezers dan maar de sponsors van Gido en Frank moeten zijn, kan ik natuurlijk niet zeggen: nee bedankt, laat maar. We doen dus een poging om via internet sponsors te werven voor de sponsorloop die MORGEN plaatsvindt.

Gido is vandaag weer ziek geworden, dus ik denk dat het realistisch is om gewoon op één Achterbergje te rekenen. Wat moet hij doen? Een half uur lang moet hij steeds hetzelfde parcours afleggen op een weiland achter een van de boerderijen in de buurt van de school. Geen idee hoe lang dat parcours is, ook geen idee hoeveel rondes hij dus redelijkerwijs zal kunnen maken. Lekker onzeker dus, net als de vorige keer (toen hebben we uiteindelijk meer gegeven dan we hadden beloofd omdat de rondes veel groter waren dan we hadden gedacht).

Sponsoren kan voor een vast bedrag, ongeacht het aantal rondes, of een bedrag per ronde.

Wil je meedoen? Reageer dan VANDAAG, op dit bericht of met een mailtje naar karien.achterberg@gmail.com voor welk bedrag je wilt sponsoren, en of het per ronde is of een vast bedrag. Ik moet in elk geval een mailadres hebben waar ik mijn bankgegevens kwijtkan, dus meld dat erbij.
Wij gaan zelf ook meedoen uiteraard. De opbrengst gaat naar de slachtoffers van de watersnoodramp in Pakistan.

Ik ben benieuwd!

4 opmerkingen:

Scrapothekerin zei

Mail is onderweg! Ellen

Karien zei

Als het eerste schaap (sorry voor de vergelijking) over de dam is...

Anoniem zei

Mail is onderweg!
Mariam

Nicolle zei

Ook vanuit Hardenberg is de mail verstuurd!
Wel een mooie manier van sponsor werven, ik had er vroeger altijd zo'n hekel aan, dat geslenterd lang de deuren en familie. Ik houd het in gedachten...