woensdag 1 september 2010

Sponsorloop

Op zich heb ik er niets op tegen als de Achterbergen leren om zich om hun (verre) naasten te bekommeren. Ook niet als het om de slachtoffers van de watersnoodramp in Pakistan gaat. Wat ik een tikkeltje minder handig vind, is dat het door middel van een sponsorloop moet gaan gebeuren. En dat twee van de Achterbergen sponsors moeten gaan werven. En dat terwijl ze een dag achterstand hebben vanwege ziekte (nu hebben ze maar twee i.p.v. drie dagen). En ze in een heel klein dorpje wonen, waar nog meer kinderen van dezelfde school wonen, die hen ongetwijfeld al voor zijn gegaan bij het aanbellen langs de huizen.

De vorige keer was het nog erger. Toen moesten alle vier de Achterbergen sponsors werven. Dat werden hele korte sponsorlijsten...
Nu maar eens zien dat er in elk geval iets op die nog maagdelijk witte lijsten komt te staan!

4 opmerkingen:

Nicolle zei

En anders moeten wij ze maar sponsoren.... Met internetbankieren is er zo wat overgemaakt!

ria zei

Inderdaad ..... dan moeten wij ze maar sponsoren. Ik doe mee! Karien geef je bankrekeningnummer maar door.
Jongens zet hem op bij de sponsorloop!

plukdedagsandra zei

Onze lijsten zijn ook altijd kort.

Wiek zei

Vroeger had ik al een hekel aan dat langs de deuren leuren... Ik verkocht ook nooit veel kinderpostzegels... Aan ouders en Opa's en Oma's en dan hield het wel zo'n beetje op...