maandag 4 oktober 2010

Alweer op schoot

 Alweer mag Bart op schoot, deze keer bij Elwin. Niet dat Bart dat zelf zo graag wil hoor. Hij wil liever 'los', en dat mag ook wel, ook in bad. Onze regel voor in bad is dat het water zo hoog mag zijn als de navel van het kleinste kind dat in bad zit, en dat is in dit geval niet zo hoog... En dan afhankelijk van de leeftijd van de kinderen die in het badwater zitten in de badkamer, op de tweede verdieping of nog iets verder 'in de buurt' blijven.


Heerlijk genieten met z'n tweeën of drieën (of alleen natuurlijk)!


5 opmerkingen:

baasbraal zei

Wat heb je toch een gezellig blog!! Ik moet je even bij mijn favorieten zetten, want dat vergeet ik steeds.... Ik heb even de laatste vijf weer bijgelezen en ik knap er echt van op! Nou was ik al aardig blij, maar nu ben ik het weer extra! Enne LEUK die foto van die herfstdingen als kopfoto!!

Aritha Vermeulen zei

Schitterende foto, is dit!

Vlijtig LIesje zei

Heerlijk met je grote broer in bad! Wat een lieve foto.

Petra zei

Heerlijk zo in bad.
Hier is het ook altijd 'vechten' wie er nu weer aan de beurt is om met de kleintjes in bad te gaan!

tim en lucas zei

arme elwin wat zal hij het koud hebben in zo'n laagje water.
Hier deed ik dat ook zo'n laagje water maar helaas vond de jongste er geen bal aan met zijn broer in bad. die is veel te druk.
Tegenwoordig doe ik de jongste zwembandjes aan in bad en dan een flinke laag water en nu dobberen er 2 kinderen in bad die heerlijk stoeien met autos en elkaars haaren wassen in bad.

wat lijken he jongens trouwens veel op elkaar.