woensdag 24 november 2010

Aan vervanging toe

Er zullen weinig Crocs in Nederland te vinden zijn die net zo veel gedragen zijn als die van mij. Zomer en winter, binnen en buiten, bijna zelfs dag en nacht, tijdens de krantenwijk en soms zelfs naar officiële gelegenheden (dat heb je met die vergeetachtige buien, gelukkig zijn het dan nog net geen pantoffels). En nu zijn ze, na ik weet niet hoeveel jaar, versleten.
Vandaag kwam er een foldertje in de bus, zo'n foldertje dat de Achterbergen normaal gesproken direct bij het oud papier doen, maar vandaag niet (Sjopze). En daar stond een kortingscode in voor 15% korting op Crocs. En wat mij heel nieuwsgierig maakte: Crocs blijkt niet alleen te bestaan in de door mij gedragen versie en de winterversie daarvan (zonder gaten en met dikke voering), nee hoor, er blijken zelfs Crocs te bestaan met hoge hakken. En elegante Crocs. Bovendien vond ik een outlet-pagina.
En dus gaan de oude Crocs de container in. Zodra de nieuwe zijn gearriveerd.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou, misschien die van mij dan, nog net niet mee naar bed! Ik heb gelukkig nog een reservepaar, alleen zijn die paars, oké iets minder! Groeten van Corrie

caro zei

Ik heb teenslippers en pumps van Croc en ze lopen heerlijk. Ik vind de felle klompen werkelijk geen gezicht bij officiële kleding, maar deze kun je gewoon naar je werk aan. En ik heb helaas werk waarbij je soms in mantelpakje moet. Ik heb de Ginger in zwart en die kunnen overal bij. Scheelt veel zere voeten en ze zijn ook nog eens lekker bij het autorijden. 2paar slippers en 1 paar pumps 2 jaar geleden in de opruiming gekocht, samen iets van 60 euro. Een koopje als je bedenkt hoe vaak ik ze draag en hoe weinig ze slijten.

Liene zei

Wat zien je crocs er nog mooi uit. Nog zo zwart!

moeke Vera zei

ik heb er ook: de gewone klassieke !!!
En ik zou ze voor geen geld van de wereld willen missen. Loop er dag in dag uit, zomer of winter mee rond: super gewoon: degelijk, gemakkelijk, warm ... neen voor mij geen andere pantoffels meer !!!
Met de andere versies (winter, hakken, ballerina's) heb ik geen ervaring en ik heb er ook geen behoefte aan mee te gaan met de nieuwste snufjes.
GEEF MIJ MAAR MIJN GOEIE OUWE VERTROUWDE CROCS !!!

plukdedagsandra zei

Welke maat heb je? Ik heb oranje crocs die ik enkel gedragen heb tijdens mijn zwangerschap van Thijs.
Ik verkies slippers in de zomer en dikke wollen sloffen in de winter.

Karien zei

@Sandra, omdat ik grote voeten heb (maat 42) draag ik eigenlijk alleen maar donkere schoenen, en ook zwarte crocs. Dus ik denk niet dat je ze bij mij kwijt kan, niet voor de maat en niet voor de kleur :-)

Karien zei

Denk trouwens maar niet dat ik ooit nog op hoge hakken loop - mijn rechter enkel kan bijna niet bewegen, laat staan op een hak lopen. Met platte schoenen heb ik gelukkig vrij weinig last.

Wiek zei

Crocs vind ik nog steeds niet om aan te zien, dus ik houd het bij Birkenstocks... Een ander gruwt daar weer van...

Mellody zei

Kan je er geen surprise van maken ;-)

Nicolle zei

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind ze echt heel lelijk bij volwassenen. Eigenlijk bij kinderen ook, maar toch hebben die van mij ze.... ze willen in alle schoenen sokken aan, dus ook in sandalen en dat is helemaal uit den boze hier. Alleen crocs willen ze aan zonder sokken, dus daar lopen ze dan maar op in de zomer...
Ik loop eigenlijk de hele dag op mijn schoenen/laarzen en anders maar gewoon op sokken.

Judith zei

oh ik heb ook erg pijnlijke voeten altijd en sinds ik die leleijke crocs heb vlieg ik were overal naar toe..en tja geen pijn voelen bij t lopen en gelijk vanuit je bed in je crocs kunnen springen ipv van te strompelen en niet wc kunnen halen door je rotvoeten veries ik toch echt boven het op blote voeten lopen.Dus ik geef je groot gelijk..hier ook een erg versleten paar in redelijke kleur..maar wilde pas nieuwe hebben in zwart en dan betaalbaar maar die hadden ze even niet hier.Toen ik nog in Den Haag woonde ging ik naar de Crocswinkel in de haven van Scheveningen.. wow in de uitverkoop kan je daar leuk inkopen doen. Ik heb ene paar voor 14 euro gekocht. heb ze nu twee jaar en er zit suede bovenop.. en veel mensen herkennen t niet eens als crocs. ook versleten haast... 1 nadeel met natweer glijdt je er vaak mee uit.maar in huis gaan toch altijd meteen de crocs aan dus kan me goed voorstellen dat jij ook weer een ander paar wil hebben!

tim en lucas zei

die van mij worden ook dag en nacht gedragen.
maar dan wel alleen binnen en in de vacantie aan het strant.
Ik draag ze voornamelijk als sloffen. ze zijn zo makkelijk je stapt er zo in en met het badderen van de kids krijg ik geen natte voeten.

Marianne zei

Ik had een paar teenslippetjes van crocs.tot op de draad versleten.
Omdat ze niet zo grof en lomp zij kon ik ze ook onder een rokje aan.
Maar nu heb ik ze afgelopen zomer toch maar weggedaan om dat ik overal waar het maar een beetje vochtig was uitgleed.
Birkenstock gekocht deze zomer,zitten en lopen ook lekker maar er gaat niets boven crocs dus die koop ik de volgende zomer weer.

Gr Marianne