donderdag 18 november 2010

De blogzenuwen

Mensen, mensen, ik krijg de zenuwen van jullie! Jullie zijn namelijk met heel veel voor een huis-, tuin- en keukenblog zoals dat van mij. Deze week waren er zelfs gemiddeld meer dan 300 per dag en daar krijg ik nou de zenuwen van. Dan weet ik prompt niet meer waar ik over moet schrijven. Of dan ga ik me afvragen of het wel leuk genoeg is dat Bart z'n eerste stapjes heeft gezet. Leuk genoeg voor 300 andere mensen bedoel ik. En dan heb ik natuurlijk net geen foto waar hij een beetje charmant op staat en dan ligt hij net te slapen dus kan er geen instantfoto worden gemaakt.
Ik weet het wel, ik moet maar gewoon zo doorgaan zoals ik deed, daarom kwamen er kennelijk steeds meer en als ze niet meer willen kijken, dan is het ook goed, maar toch kriebelt het gewoon zo af en toe als ik aan de teller denk.
En omdat ik even geen andere inspiratie heb, deel ik de zenuwen maar even met jullie, want gedeelde zenuwen zijn geen zenuwen meer.

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Karien,

Blijf jezelf! Je blog is juist leuk zoals ie is!

groeten van Marijke (1 van de 300)

YKO zei

Hoi Karien,

Het is goed genoeg, geen zenuwen, nergens voornodig. En dat zeg ik die daar zelf ook zo over door kan dubben over dingen.

Ha ha blijf je zelf.
Veel succes

Liefs Ineke

Anoniem zei

Haha als ik een blog had zou ik de zenuwen krijgen van geen bezoekers.

Goed zoveel lezers,dus gewoon doorgaan!

Met groet Roos.

gerrie zei

Wij vinden het gewoon fijn dat we over je schouder mogen meegluren in een groot en meestal (?) gezellig gezin. En nieuwsgierigheid is een nuttig iets anders hadden we nog niet ontdekt hoe we in een berenvel warm bleven. Ik kijk ook iedere dag even of je nog iets met ons wilt delen. Gewoon doorgaan!
Hartelijke groet en tot laters
Gerrie

plukdedagsandra zei

Gewoon doen voor jezelf en je niets aantrekken van al die lezers :) Doe ik ook niet.

JenS zei

Mee eens hoor, blijkbaar vinden steeds meer mensen je leuk schrijven. Dus blijf vooral bloggen over kaboutertjes en radiatorknoppen, wij genieten van zulk klein vermaak!

mamaeer zei

Bart zijn eerste stapjes? Hij gaat hard!!!
Mijn zoon gaat staan, als hij ergens houvast heeft, nog niet los hoor...... en langslopen doet hij ook nog niet.
En ja, ook ik kom dus nu meelezen.....
Misschien kan ik nog veel van je leren of tips opdoen.

Stef zei

Vooral niet in de stress schieten - totdat iedereen ook fysiek op je uitnodiging om langs te komen ingaat natuurlijk ;-)

Lekker zo doorgaan! (en by the way: Mijn maximum staat op 15 op 1 dag hahaha)

Anoniem zei

Je schrijft gewoon erg gezellig, juist de gewone dingen in een groot gezin zijn leuk om te lezen...

RiaN zei

Nou karien, ga alsjeblieft door! ik geniet juist zo van je blogjes!!!

Nicolle zei

Wat begint uit nieuwsgierigheid gaat over in "mee leven".

Ik starte zelf met rond de 10 bezoekers per dag. Toen mijn vader verongelukte waren het al heel erg snel meer dan 300 bezoekers per dag... mensen waren nieuwsgierig. Er zijn na bijna twee jaar heel wat lezers afgehaakt, maar er zijn er gelukkig ook heel veel gebleven!

Omdat ik weet hoe leuk het is om met iemand over de schouder mee te kijken, blijf ik ook gewoon net als jij de dagelijkse dingen beschrijven.
Helaas is dat nu een verdrietig onderwerp...

Aritha Vermeulen zei

Haha, ik snap het... Als je nog maar tijd voor het huishouden overheb is het prima. Dan mag je doorgaan met bloggen.

astridreinders zei

Als we niet geïnteresseerd waren in de eerste stapjes van Bart of jouw opruimperikelen dan lazen we hier niet Karien. Met andere woorden; blijf alsjeblieft gewoon lekker op jouw manier jouw verhalen vertellen!

Mellody zei

Daarom vind ik het wel jammer dat ik een afgeschermde blog heb. Kan niet anders, vind ik, met pleegkinderen, maar er komen niet veel lezers bij. Ik heb nu wel een mogelijkheid bedacht waardoor geïnteresseerden zich voor mijn blog kunnen aanmelden (via de link op mijn naam), maar goed, dan moet men wel eerst nieuwsgierig zijn en op die link klikken...

Jouw blog is gewoon leuk om te lezen en te volgen. Gewoon huis, tuin en keuken..., je bent christen en wat ik ook erg leuk vind een hele boel kinderen :-)

Annick zei

Gewoon doorgaan zoals je het nu doet!

Ik lees al een tijdje met veel plezier mee en vind het erg leuk om te lezen hoe het er in andere gezinnen aan toegaat.

Hartelijke groet,
Annick

Anoniem zei

Karien,
Blijf bloggen zoals je het nu doet. Ik ( moeder van 6 kinderen) geniet ervan om ze te lezen. Waarom: omdat je heel afwisselend schrijft over de kinderen, het huishouden en je geloof. Heel persoonlijke zaken maar ook practische dingen.

Knap dat je jezelf zo open kan leggen in een blog!( bv de brief aan je zoon) Herkenbaar voor velen en door die herkenning kan een ander er soms weer tegen in eigen situatie.

vriendelijke groet van een anonieme lezer.

baasbraal zei

Hahahaha, ik herken het helemaal! Slaat natuurlijk nergens op, want juist omdat je schrijft wat je schrijft komen de bezoekers. Ik kan er ook geen peil op trekken waarom op het ene logje meer mensen afkomen dan op het andere logje. Soms vind ik een logje zelf heel leuk en interessant en dan wordt er heel lauw op gereageerd en soms denk ik zo van : "nou ja, ik schrijf nu maar eens even gewoon hierover, als ze het niet leuk vinden, jammer dan" en dan heb ik ineens een skyhigh bezoekersaantal! Je kan je toch niet anders voordoen dan je bent, dus dat soort gedachten zijn zinloos, maar....heel herkenbaar dus!

Anoniem zei

Karien, waarom denk je dat die 299 anderen bij je komen lezen? Juist ja omdat je leuke en leesbare logjes schrijft. Ik geniet van wat je schrijft over je kinderen, je geloof en je huishouden, heel afwisselend!
Dus ga gewoon verder zoals je bezig bent, wij blijven en door je reacties bij anderen komen er waarschijnlijk nog meer.
Ik blijf je in ieder geval volgen! Fijn weekend!
Mariam

Liene zei

Inderdaad leuke en leesbare logjes! Gewoon op dezelfde voet doorgaan, en als je een keer geen inspiratie hebt, dan gewoon even niet toch, wij blijven wel komen ;-)

Judith zei

gewoon jezelf blijven! wat super dat bart zijn eerste stapjes doet. dan is hij ook snel!