woensdag 8 december 2010

Bart is 1!!

Er is geen Achterbergje bij wie ik tijdens het eerste jaar zó vaak aan de bevalling heb teruggedacht als Bart. En met reden natuurlijk. Wat een wondertje hebben wij hier inmiddels rondlopen. Ja, want lopen doet hij graag, al kun je nog goed zien dat hij dat nog niet zo lang doet. En jarig mag hij dan wel zijn, en we staan er ook bij stil, maar dit blogje wordt in vliegende haast getypt tijdens het omkleden, tussen allerlei afspraken door, waarover morgen meer.
En een cadeau krijgt hij pas als we er met het hele gezin even rustig de tijd voor hebben - binnen een dag of wat. Bart zal er geen last van hebben dat het niet precies op zijn verjaardag gebeurt.

Van een superattente bloglezeres kreeg ik trouwens al wel een felicitatie voor Bart - bedankt Nathalie!

19 opmerkingen:

Purperpolletje zei

Gefeliciteerd met deze grote kleine man!

RiaN zei

Wat gaat de tijd toch snel en wat een kereltje al weer!
Hartelijk gefeliciteerd.

Huize Steen. zei

Gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van Bart!!

Aritha Vermeulen zei

Gefeliciteerd!

Judith zei

van harte gefeliciteerd met Bart! wow leuk hoor en wat is t jaar snel gegaan, wat een lief mannetje is Bart

moeke Vera zei

gelukkige verjaardag Bart !!!
XXX

Marian zei

Van harte geluk gewenst met je kleine man....niet te geloven wat vliegt de tijd!

hartelijk zei

Heel hartelijk gefeliciteerd met Bartjes eerste verjaardag, tjonge dat er al weer een jaar voorbij is sinds dat ongelooflijk spannende avontuur!
Wat kùn je dankbaar zijn hè?!
Geniet maar van het verjaardag moment binnenkort.
groetjes Adriana

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Bart, een jaar is voorbij gevlogen. Een gezond, voorspoedig en gezegend nieuw levensjaar wens ik hem toe!
Wat is het een mooi mannetje!
Mariam

Kopka zei

Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Bart!

astridreinders zei

Ook van mij een hartelijke gelukwens!

Marianne zei

Van harte gefeliciteerd! Sowieso altijd heel bijzonder he, zo'n eerste verjaardag! Voor mij voelde het altijd als een soort tweede kraamfeest: vieren dat het kind er is. En voor jullie vast helemaal, omdat het zo spannend was tijdens de bevalling en hij zo wonderlijk gespaard mocht blijven.
En zo'n lief tafereeltje, met dat ijsje! Echte saamhorigheid van die twee jongens. Een van de mooiste aspecten van een gezin, vind ik. Al die verbindingslijntjes tussen alle gezinsleden onderling, daar kan ik me echt over verwonderen.

Grtz Ieke zei

Gefeliciteerd!

Petra zei

Hierperdepiep voor Bart!

Janneke zei

Gefeliciteerd met Barts verjaardag. Wat gaat een jaar dan snel hè? Ik vroeg me eigenlijk al een tijdje iets af. Bij het kiezen van de naam kozen jullie toch altijd voor de opeenvolgende letter B in dit geval en een tweede naam met een J. Nu heb je die tweede namen van je anderen kinderen al wel een keer benoemd. Die van Bart echter nog niet. Ik ben een beetje schieuwnierig welke J is het deze keer geworden?

Karien zei

@Janneke, inderdaad zeg, dat staat nog nergens. Bart heeft als tweede naam Joachim gekregen.

mamaeer zei

Ha Karien,
Wat is dit jaar snel gegaan he?!
Alweer een jaar!! En dan denk jeinderdaaderg veel terug!
Hoe laat is hij eigenlijk geboren???

Karien zei

@Mamaeer, het was rond vijf uur 's middags. Het OK-personeel stond nog even te wachten tot ze weg mochten, en toen kwam ik er in vliegende vaart aan.

Liene zei

Wel verlaat, maar bij deze nog een Hieperdepiep HOERA voor Bart!