dinsdag 28 december 2010

Lekker bezig

Het valt niet altijd mee om leuke bezigheden te verzinnen voor in de vakanties. Al helemaal niet als je niet zulke buiten-kinderen hebt. Daarom was ik heel blij met het idee dat ik op een ander weblog zag vorige week - soms moet je gewoon op een idee worden gebracht, ook al is het nog zo simpel.
En plezier hadden ze wel. Ik mocht niet bij Gido kijken, en ook niet bij Danny, tot het helemaal klaar was. Behalve het opeten dan.

Vijf van de Achterbergen hebben dus een eierkoek versierd: eerst besmeerd met pasta (behalve Elwin, die had liever pindakaas), en daarna konden ze er van alles opschrijven met taartversieringlettertjes van de supermarkt. Hopelijk kunnen jullie het lezen:

Voor wie het toch niet kan lezen: ik houd van mama groetjes van gido - frank is de beste - ik hou niet van pasta

4 opmerkingen:

RiaN zei

leuk hè! en lekker.

Rebecca zei

hoi ik lees regelmatig even op je blog echt heel gezellig
sinds kort heel kort heb ik ook een blog en ik heb je als vaak gelezen blog op mijn site staan
ik dacht ik meld het toch even wel zo netjes

Aritha Vermeulen zei

Lief, die link naar mij. Ik had je op facebool al gezegd dat ik pindakaas zo'n leuk idee vond. Maar missch is jam ook wel iets. Of vlaaivulling.

Nicolle zei

Wauw, Ik houd van mama op een eierkoek. Jammer dat je het niet voor eeuwig in kan lijsten...