vrijdag 3 december 2010

Papieren in orde - week 1

De Huishoudcoach gaat je in 13 weken leren om al je papierwerk op orde te krijgen. Ze gaat ervan uit dat iemand die van het huishouden een rommeltje maakt, ook omkomt in de ongeopende enveloppen en heel wat tijd nodig heeft om de achterstand in te halen en alles picobello voor mekaar te krijgen.
Hoewel de Achterbergen redelijk gestroomlijnd zijn wat dit betreft, ga ik toch gewoon dit hoofdstuk behandelen, elke week, stap voor stap. Wie weet wie er wat aan heeft...

In week 1 ga je zorgen voor een prettige werkplek. Met computer voor het internetbankieren, en op een strategische plek in huis. Een goede stoel en verlichting zijn ook niet onbelangrijk.
Nou, dat was vlug klaar bij de Achterbergen: het bureau staat al in de kamer! En wordt ook nog eens aardig bijgehouden dankzij de vorige drie maanden Huishoudcoach!

3 opmerkingen:

Nicolle zei

Aan een OPGERUIMDE werkplek moet ik nog even wat tijd besteden...

Judith zei

haha die werkplek is bij mij in 1 dag weer rommelig.Jullie werkplek ziet er echt netjes uit!

Nathalie zei

Als mijn werkplek is opgeruimd, dan heb ik die coach helemaal niet meer nodig.. dan zijn mijn papieren op orde.... maar jullie.. veel succes!