dinsdag 11 januari 2011

Blogverjaardag

Onopgemerkt en in totale stilte vierde het weblog van de Achterbergen eergisteren zijn tweede verjaardag. Twee jaar geleden zette het zijn eerste wankele stapjes op het wereldwijde web (toch wel weer leuk om terug te kijken!).
De Achterbergen nestelden zich in het tweede jaar nog wat dieper in de harten van menig bezoeker. Dat mag ik tenminste aannemen, want het bezoekersaantal groeide langzaam maar zeker tot vaak meer dan 300 per dag. Waarvan ik de allermeeste niet ken. Of tenminste, misschien ken ik ze wel, maar ze kiezen ervoor om even een kijkje te komen nemen en daarna zonder een reactie achter te laten weer te vertrekken. Mag ook hoor, even goeie vrienden! Stel je voor dat ik elke dag 300 reacties moest publiceren, ik heb wel wat beters te doen.
Het bloggen bevalt nog steeds heel goed. Het helpt me om de camera bij de hand te houden en met een humoristische blik te kijken naar de soms erg hectische situaties bij de Achterbergen. Het heeft me ook wijze raad opgeleverd, vooral van collega-ouders en ervaringsdeskundigen, maar ook van medechristenen.

Daarom gaan we vol goede moed verder met het derde blogjaar! Drie hoeraatjes!

16 opmerkingen:

Purperpolletje zei

Hihi! Ik begon op 9-1-2009! En ik ervaar hetzelfde. Keep blogging!

Dank je wel voor je beterschapswensen... Vanavond weer een update, als het me lukt...

anita zei

Gefeliciteerd! en ja, ik ben zo'n stille bloglezer:-) kgeniet van je berichtjes! ga zo door!

Karien zei

@Purperpolletje, we zijn dus een soort tweeling. Zou het daardoor komen dat ik graag bij jou lees...?

Anoniem zei

Hallo Karien,
Gefeliciteerd!
Ik ben 1 van de lezers die graag meeleest, en geniet van je verhalen, maar ook wel schrikt als je schrijft over de reacties van Frank, heb bewondering voor de manier waarop je ermee omgaat en er over schrijft. Fijn dat jullie ook zoveel steun vinden in je geloof, ik zou dat ook niet kunnen missen. Groeten, Janny.

Ellen zei

Gefeliciteerd lieve Karien! Ik hoop dat je het nog heeeeel lang volhoudt!!

arianne zei

Wat leuk alweer 2 jaar aan het schrijven. En ik begrijp wel dat je dan meer foto's maakt en meer nadenkt over je gezin. Dan onthoud je toch ook eerder de leuke dingen als je het gevoel hebt dat er van die dagen zijn vol niet leuke dingen....
En ook ik ben meer een stille lezer dan een schrijver (en zal dus zelf geen blog beginnen...), maar ik heb je in ieder geval wel een keer op de koffie gehad :-)
Je bent nog steeds welkom hoor als je weer in de buurt bent...

GR Arianne

YKO zei

Hallo Karien,

Gefeliciteerd met je 2e blog verjaardag.
Zolang volg ik je nog niet.

Zit zelf een beetje tegen een drempel aan te hikken of ik ook ga bloggen. Vraag me af of ik wel wat te vertellen heb.

Succes en Gods Zegen toegewenst in dit nieuwe blogjaar met heel je gezin.

Groetjes Ineke

Nicolle zei

Hier hiep hoera! Ga zo door, ik vind het heerlijk om iedere dag een kijkje in jullie grote gezin te nemen. Dat grote gezin waarvan ik altijd droomde, maar in werkelijkheid niet bij mij past!

Ik vier volgende maand de negende mijn derde verjaardag... En ga ook gewoon door om precies dezelfde reden als jij dat doet, al valt hier hectisch misschien binnen een ander hokje dan bij jullie...

Kopka zei

Gefeliciteerd hoor!

Petra zei

Gefeliciteerd met dit jubileum!
Ik kom alttijd graag even bij je lezen en hoop dat nog lang te mogen blijven doen...!

Aritha zei

Zo, gefeliciflapstaart!

zeurtje zei

Gefeliciteerd, en ook ik reageer nooit, maar lees altijd met veel plezier je blogjes.

Groetjes zeurtje

Corrie zei

GEFELI!

Jantine zei

Ik ken je blog nog niet lang, ik kwam je tegen via Aritha. Maar de toon en de combinatie van luchtig en serieus heeft me te pakken en ik kom steeds weer terug! het zieke jongetje begin deze maand deed me zo aan mijn eigen mannetje denken 10 jaar geleden, dezelfde kleren en (altijd) een snotneusje!

Liene zei

Hieperdepiep HOERA! Gefeliciteerd! Deze lente, geloof ik, lees ik al 2 jaar met je mee!

-::Maris::- zei

Gefeliciteerd!

Ik kom dagelijks even kijken of er een nieuw blogje staat, gewoon omdat je zo leuk schrijft over herkenbare situatie's maar ook juist niet herkenbare situatie's. Die afwisseling maakt deze blog voor mij erg leuk om te volgen.

Groetjes Maris