dinsdag 25 januari 2011

Energiek

Je overal toe moeten zetten, nergens genoeg energie voor hebben, wel op tijd knnen opstaan maar 's avonds nergens zin meer in hebben - de ene kant.
Je fit en energiek voelen, lekker in het huishouden bezig zijn, niet zo weinig mogelijk doen maar steeds juist een beetje extra - de andere kant.
Eén persoon. Ik.
De ene kant, daar heb ik veel ervaring mee. De andere kant, zo was het eigenljk vandaag wel (ondanks een paar slechte nachten). Een fantastisch gevoel. Zou dat komen door mijn gezonde eetpatroon van de laatste weken, dan is dat al haast geen offer meer te noemen.

Ach, de tijd zal het leren.

5 opmerkingen:

hartelijk zei

Dat zou fantastisch zijn, ik hoop het!

Collie-Collie zei

Gezond eten, zorgt dat je meer in balans komt. Je bent afgevallen, dus je hebt minder kilo's bij je. Vaak voel je je dan ook tevredener... alleen maar positief!

Het zou fijn zijn als dat lekker zo blijft!

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Hoi Karien,

Herkenbaar.

Misschien komt het je beter voelen idd door het veranderde eetpatroon.

Maar het zou m.i. ook niet gek zijn als het komt door al je bezigheden, met een groot gezin ben je toch heel erg druk. En dat je dan regelmatig uitgeblust bent, tja, dat is niet gek hoor.

groeten van Marijke

marlou zei

Tja, hoe het komt, ik kan het ook niet met zekerheid zeggen maar ik ben ook aan het afvallen en loop elke middag ruim een half uur en ik voel me ook beter dan eerst en heb veel energie. Gr. Yvonne.

Mellody zei

Met de middenweg is ook niks mis. Wel fijn om je energieker te voelen!