vrijdag 7 januari 2011

Papieren in orde - week 6

Ook in het nieuwe jaar gaan we vrolijk verder met het op orde brengen van de papierrommel. Als alle achterstanden zijn weggewerkt, kun je nu beginnen aan het in werking zetten van de methode die al eerder (in week 2) is uitgelegd. Dat betekent dus dat je elke dag de post opent, sorteert en weglegt in het bakje Doen, Lezen of Bewaren.

Inderdaad, het scheelt een hoop gezoek als je zulke dingen direct doet. En waarom zou je het niet meteen doen als het toch moet gebeuren? 

5 opmerkingen:

plukdedagsandra zei

Op dit vlak kan ik echt nog wat van je leren Karien. Ik zoek me suf achter sommige papieren en vrees dat sommige gewoon per ongeluk bij het oud papier verzeild zijn geraakt. Onze bureau is een troep.

Groet, Sandra.

Vlijtig Liesje zei

Papieren opruimen, dat moet ik ook nog doen. Nu kwak ik alles in een rieten koffertje...

Rebecca zei

ja die papieren die werken hier net als de was...
elke keer een goed voornemen om nu echt de stappen te nemen zodat het geen berg wordt en eindigen in zittend puffend wegwerken van een gigastapel moet voor de paieren maar toch weer eens die mapjes te voorschijn toveren
groetjes Rebecca

baasbraal zei

Ik berg de papieren altijd op bij mijn man! Hij sorteert ze volautomatisch en draagt zorg voor verdere verwerking........

Marianne zei

Ha Karien.

Hartelijk dank voor je berichtje als reactie op mijn email.
Ik bedacht, kom laat ik het bedankje even doen via mijn blogspot.Vind het echt heel open eerlijk dat je mij een reactie stuurde.
Ook ik strijd met mijn overgewicht,maar heb deze week 2,5 kilo verloren,ga ze echt niet zoeken.
Ik blijf je volgen.
En wens je een gezegende zondag toe.
Gr Marianne