maandag 24 januari 2011

Pfffffff

Niet te geloven dat er bij de Achterbergen nog steeds twee jongens op de tweede verdieping geen gordijnen hebben! E i n d e l ij k  heb ik voldoende moed bij elkaar geraapt om de zwarte fluwelen geknipte stukken gordijn tevoorschijn te halen en aan elkaar te zetten voor Harry's kamer. En dan blijkt, zoals ik misschien wel had kunnen weten, dat het wel meeviel. Niet dat ze nu af zijn, maar het kleine raam is klaar, het grote stuk voor de helft. En nu gewoon doorgaan tot ze af zijn - en Harry eindelijk in een donkere kamer kan wakker worden, ook als straks de nachten weer korter worden!
De Achterbergen hebben vandaag ook geleerd dat het niet verstandig is om de naaimachine op tafel te laten staan als er een 3-jarige in de buurt is. Ook al is het snoer eruit. 3-jarigen zoals Chris weten wel raad met zo'n naaimachine. Zij steken gewoon de naald door hun vinger. (Gelukkig valt het wel mee en bleef het bij een doekje vol bloed.)
Op een of andere manier wil mijn camera ineens niet meer, er is iets met de kleuren. Misschien ook een 3-jarige die aan de knopjes heeft gezeten? In elk geval ben ik geen expert en zie ik gewoon niet wat ermee aan de hand kan zijn. Iemand een idee? Op de foto horen de muren spierwit te zijn...

6 opmerkingen:

Ellen zei

Kijk eens of je color-balance fout ingesteld is?`Sommige camera`s hebben ook een item : artistic filters... daar heb je (of een 3jarig ventje) misschien iets gedrukt ;) Succes!!!

Anoniem zei

Ik dacht al: Wat een vrolijke kamer!

JenS zei

Misschien helpt het om de batterij er uit te halen en alle instellingen te resetten. het kan inderdaad dat-ie op een soort negatief-stand staat, aan de kleuren te zien.
Ik hik ook altijd zo tegen gordijnen naaien aan... maar als het af is ben ik weer heel tevreden. Dus gewoon maar beginnen dan?? Heb ook nog wel een lapje liggen wat gordijn moet worden, maar omdat het geen haast heeft (voor een schuine wand op zolder) blijft het lekker liggen.
Maar... nu word ik wel geprikkeld om het op te pakken!

Relimam zei

Ik heb soms ook van die klusjes waar ik maar niet aan toe kom. Maar zeker als de dagen weer gaan lengen, is een gordijn wel prettig.

Karien zei

Helaas, het resetten heeft niet geholpen... ga nog even verder zoeken, maar voorlopig even geen foto's ben ik bang.

anita zei

je hebt kans dat de vingertjes lekker hard op je lens hebben geduwd!? dan is het de vraag of je het nog goed krijgt!