woensdag 9 februari 2011

Bart zegt prullenbak

 Het lijkt erop dat een van Barts eerste woordjes 'prullenbak' is. 'Papa' en 'mama' kan hij ook - het een fluisterend, het ander luidkeels. Een paar weken geleden na het verschonen pakte hij de netjes in elkaar gevouwen luier en stak een heel verhaal tegen me af. Ik meende te begrijpen dat hij de luier zelf in de prullenbak wilde stoppen, en zette hem met de luier in zijn handjes op de grond. En ja hoor, meneer liep rechtstreeks naar de vuilnisemmer, deed het deksel open, wist vervolgens niet hoe hij met zijn andere hand de luier moest weggooien omdat hij moeite had de klep (van de andere prullenbak) open te houden, maar uiteindelijk - met een beetje hulp - lukte het toch.
En nu is het vaste prik. De opgerolde en dichtgeplakte vieze luiers worden aan Bart gegeven, waarna hij enthousiast 'kakkak' zegt, en zich ernstig van zijn taak kwijt om het afval naar zijn rechtmatige plaats te brengen.

Die wordt later vast vuilnisman.

7 opmerkingen:

Lies86 zei

kakkak in de bakbak!

Marianne zei

Wat gaat het toch hard,maar wel heerlijk om te zien hoe z'n kindje zich ontwikkeld.

Gr Marianne

Zandvoortjes zei

Hoi Karien,

Wat heerlijk zo'n mannetje he?! Geniet er maar veel van!!!

Wat leuk dat je me wilt volgen, maar ik heb wat veranderd aan mijn blog. Kreeg ongewenste volgers....
Dus ik weet niet of je nu mijn blog nog kan bekijken...

Maar ik blijf de jouwe wel volgen, ik vind het erg leuk!

Groetjes,
Christien

Judith zei

makkelijk he.. dat scheelt jou weer. die van mij doet zijn zakje met poepluier lekker al buiten in de container.. maar hij is ook al ruim 3.. hahaha en nog geen zin om zindelijk te worden....

astridreinders zei

Is dat niet de droom van elk klein jongetje, vuilnisman worden?!

mama Jesje zei

O geweldig! Precies zoals mijn Thijsje! Hij gooit ook alle luiers hier netjes in de 'pubak'!

Nathalie zei

Prachtig! Dat zal bij mij nog wel even duren voor dat dat gaat gebeuren. Maar de prullebak staat al klaar.