dinsdag 22 februari 2011

Favoriete bezigheden van Bart

Dag mensen!
Ik ben Bart en ik ben 14 maanden.

Mijn hobby's zijn:
Spullen in de prullenbak gooien.
Spullen uit de prullenbak halen.
Op de touch-knopjes van de wasmachine slaan zodat hij in de war raakt.
Als iemand piano speelt, aan dat mooie wieltje draaien dat zo'n leuk effect geeft op de muziek - en op degene die pianospeelt!
Vliegensvlug twee trappen opklimmen zodra de kamerdeur beneden op een kiertje staat, en dan de kamers van mijn grote broers en zus onderzoeken.
DVD's uit hun hoesjes halen.
De TV uitzetten als mijn broers iets aan het kijken zijn.
Op het toetsenbord van mijn moeders laptop slaan als ze zakelijke mailtjes zit te schrijven, het liefst op zo'n manier dat het mailtje zomaar inééns verstuurd is, en ze een verontschuldigend en uitleggend mailtje erachteraan moet sturen.

Jullie dachten toch zeker niet dat ik lastig ondernemend was he? Ik haal het nog lang niet bij mijn grotere broer Chris. Mama heeft het even opgezocht: het eerste logje over Chris. Nou, zo ambitieus ben ik niet hoor. Ik zal mijn mama iets meer rust gunnen. Dan heeft ze meer tijd om leuke logjes over mij te schrijven!

5 opmerkingen:

Collie-Collie zei

Hahaha, wat heerlijk om dat te lezen.... je hebt tien paar ogen en oren nodig, maar wat een lekker ventje, toch. Zo lekker ondernemend, hij zorgt er wel voor dat je je niet verveeld!!

Groetjes, Collie

Zandvoortjes zei

Heerlijk!!! Als je er niet van genoot, zou je er niet van schrijven denk ik. Wij genieten altijd van zulk gedrag hoor, al kan je ze ook wel eens achter het behang plakken, maar dat ligt dan weer aan je eigen humeur he!??!!

Succes met die kleine boef! Lekker dat er wat bij zit hoor!

Groetjes,
Christien

Zandvoortjes zei

Hoi Karien,

Ik geef jou een award, omdat ik vind dat je zo leuk over je gezin blogt! Heerlijk om mee te lezen en ook heel herkenbare dingen!
Kijk even op mijn blog dan weet je hoe en wat!!
Succes!!

Groetjes,
Christien

Joke zei

Een HZBer, dus! (hou ze bezig). Onze jongste vindt het nog steeds leuk om dingen "in de bullebak" te gooien... past goed in onze opruimwoede! (alleen dan wel graag de dingen die daar echt horen hè)

gerrie zei

Mijn idee was altijd; achter het behang plakken en zachtjes verhuizen. Tot onze jongste -dochter- eens vroeg, mam wil je behangen?, toen ze door had dat ze stierlijk vervelend was.
Ach, de beroemde spiegel.........
Hartelijke groet en tot laters
Gerrie