maandag 28 maart 2011

Aardappeltransport

'Hoe houd ik ze bezig' is de titel van een boek dat mijn moeder had. Ik weet niet of ze daarin inspiratie voor het aardappeltransport had opgedaan, feit is dat ze haar kinderen toen ze nog klein waren, de geschilde aardappels al met een of ander vervoermiddel naar de pan liet brengen, die een eind verderop in de kamer stond.

Zo ook Chris, die op deze manier wel zes stukken tegelijk kan vervoeren. Evengoed is hij er wel even zoet mee, want de Achterbergen eten vanavond stamppot en daar zijn heel wat aardappels voor nodig!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk Karien, een lekker stampotje op tafel vanavond. Kan nog wel hé qua temp. ;-)
Vind het nog iets frisjes vandaag, had me vanmiddag net geinstalleerd in de zon, komt er een mega wolk voor ;-(
Toen toch maar achter m'n strijkplank getogen...
is ook dankbaar werk tenslotte en ben dan vanavond weer blij als alles fris in de kasten ligt, dan maar welverdiend met de benen in de lucht ;-)

Groetjes, Let

Anoniem zei

Grappig zeg. Theo heeft dat aardappeltransportverhaal al heel wat keren verteld. Zo moet hij er dus bij gelegen hebben... Leuk om te zien !

Groetjes,
Anouschka

Trudy zei

Wat een idee! 'k Heb hem net ook nog even aan Fleur, onze oudste laten zien. Die studeert op de ALPO, dat is PABO met pedagogische wetenschappen. Geweldig idee, zei ze ook!

Christien zei

Wat een leuk idee!!!
Bij mij stonden ze wel bij het aanrecht om ze in de pan met water te plonsen, maar dit heb ik nog nooit bedacht!

Succes!!!

tim en lucas zei

tjonge hoe lang ben je wel niet bezig met aardappels schillen?

Karien zei

Haha, zal ik de tijd eens opnemen? Valt wel mee hoor, ik neem het liefst snelschillers. Eitje.

Let zei

Hoi Karien,

Van verschillende blogs ben ik 'volger' zoals ze dat zo deftig noemen...
Kan dat van jou blog ook?
Ik zie geen link...

Groet, Let...

Karien zei

@Let, leuk hoor dat je ons zo leuk vindt! Heb je ook een Google-account en Dashboard? Dan kun je daar een weblog aan toevoegen waarvan je de URL gewoon kopieert. Zo doe ik het altijd tenminste. Ik heb de volgers niet op het weblog staan omdat het niet zoveel zegt. Sommige blogs hebben honderden volgers, maar er komen elke dag maar een paar tientallen mensen lezen, bij mij lijkt het zo'n beetje andersom met zo'n 70 volgers en vaak meer dan 300 lezers op een dag. Vandaar dus.

Let zei

Bedankt, Karien voor je antwoord.
Ik heb wel een Google-account maar geen Dashboard, hihi wel in de auto maar die bedoel je vast niet...
Maar Dashboard ja of nee... volgen doe ik je toch wel ;-))

Groet, Let...

Judith zei

wow wat een goed idee zeg! gaan we hier ook invoeren!