vrijdag 4 maart 2011

Bart zet het huis op z'n kop

Zo klein als hij is, heeft Bart toch behoorlijk wat invloed op het Achterbergse huishouden. Al een poosje zit hij niet lekker in zijn zachte velletje, wil niet eten en wil heel graag bij zijn mama zijn. 's Nachts wordt hij soms wakker, soms zelfs twee keer, met als gevolg dat ik overdag af en toe moet bijtanken, en doordat Bart erg veel aandacht vraagt, kom ik ook niet zo goed aan het huishouden toe. Het huis staat dus een beetje op z'n kop zogezegd...
Gelukkig slaapt hij op dit moment wat langer dan normaal, zodat ik vliegensvlug de benedenverdieping ging opruimen, stofzuigen en dweilen. Nu zit ik eventjes uit te puffen met de laptop, want van dat vliegensvlugge werken heb ik het wel ontzettend warm gekregen!


Hopelijk is Bart gauw weer beter en z'n vrolijke zelf...

10 opmerkingen:

Collie-Collie zei

Misschien heeft hij gewoon lekker het zonnetje nodig, met een lekker temperatuurtje erbij, zodat hij lekker buiten kan spelen...

Groetjes, Collie

Nathalie zei

Ach gats, hier ook zo'n hummeltje die bellen blaast uit haar neus. Rode wangen, kleine oogjes en het liefst de hele dag bij mamma. En soms vind ik dat heerlijk, zo'n kruimel even op schoot... mij echt even heel erg nodig hebben. Dan komt het stofzuigen wel iets later aan de beurt.

Harte beterschap en een heel goed weekeinde gewenst.

promotieblog zei

Zo herkenbaar!!! Maar zoals Collie-Collie ook al zei; als de zomerzon weer komt, gaan ook kinderen weer lekkerder in hun vel zitten, weer lekkerder spelen en heb je als moeders vaak weer meer zin!
Succes met jullie Bart(je).
Groetjes,
Christien

Mengelmoes zei

Veel beterschap voor Bartje en iedereen verlangt momemteel naar veel warme zon denk ik (extra vitamientjes).

Rebecca zei

heel herkenbaar! dit heb ik dus ook de afgelopen 2 weken gehad met onze jongste. Als die ziek is dan wil ze ook alleen mama en komt er niets uit mijn handen. Maar gelukkig gaat het nu ietsjes beter en is mijn man er om onze aandacht te verdelen.
nou beterschap maar en hopelijk kun je snel weer ff bijtanken qua slaap.

Wiek zei

En niet alleen de kleintjes... Ik zie uit naar de bloemen die niet alleen hun kopjes boven de grond steken maar ook hun kleuren laten zien, naar de zonnestralen die met steeds meer zijn, naar de zomertijd die over een paar weken ingaat.
Hopelijk is Bart gauw weer zichzelf en heb jij je handen weer wat meer vrij.

Trudy zei

Ach, hij ziet er ook wel erg moe uit... Misschien inderdaad even naar buiten een beetje zon vangen..

yukiko zei

Gaat het nu alweer wat beter met hem?

Karien zei

Ja hoor Yukiko, hij is weer z´n vrolijke zelf gelukkig! En gelukkig gaat het met jouw zoontje ook weer beter!

tim en lucas zei

ach he toch ik heb medelijden met dat kleine ventje op schoot hij ziet er echt honds broert uit.
gelukkig gaat het weer beter las is.