zaterdag 19 maart 2011

De bloemetjes zijn weer buiten gezet

De keren dat er levende bloemen bij de voordeur van de Achterberg staan, zijn denk ik op één hand te tellen. En ook deze keer is het maar de vraag hoe lang deze viooltjes blijven leven. Maar proberen doen we het wel, want zeg nou zelf, zo ziet het Achterbergen-huis er toch veel aardiger uit!
Wat een paar kleinigheidjes al niet kunnen doen.

Doet me trouwens denken aan iets wat ik laatst las, gericht aan mensen die denken dat zij niet iets van betekenis kunnen uitrichten omdat ze zo nietig zijn. Zij kregen het advies om maar eens te gaan slapen met een mug in hun kamer. :-)

1 opmerking:

Collie-Collie zei

Ik vind het ontzettend gezellig entree met die bloemen. Volgens mij heb ik zo'n zelfde hangmandrekje in mijn achtertuin bij de achterdeur staan. Er staat Welkom op!

Groetjes, Collie