donderdag 17 maart 2011

Lopen in hartvorm

Gisteren was het zulk mooi weer, dat de Achterbergen lekker in de tuin konden bivakkeren. Met Bart op schoot zat ik op een gegeven moment op de trampoline, terwijl Danny steeds om ons heen rende, ook over de trampoline. 'Mam, ik vind jou lief dus ik loop hartjes'. En inderdaad, hij liep in de vorm van een hart, ik smolt helemaal weg.

Een poosje later kwam André thuis. Danny vertelde aan hem dat hij samen met mij op de trampoline had gezeten. 'En hij krakte niet eens door'.

Heerlijk he, die Achterbergjes!

5 opmerkingen:

Collie-Collie zei

Hahaha, heerlijk inderdaad!!

Groetjes, Collie

Nathalie zei

Zalig.... lekker genieten.... heerlijk... kippevel

Spil van het gezin zei

Dus je kreeg een cadeautje van Danny zonder dat je jarig was...

Groetjes Jolanda

Nathalie zei

Fijn weekeinde gewenst!

Judith zei

hahaha die is leuk!