zaterdag 23 april 2011

Dubbel genieten

Tussen de drukke bedrijven door genieten de Achterbergen volop van het mooie weer en van elkaar.

Vandaag extra van Danny. Ik zat op het paadje onkruid tussen de stenen uit te halen, en hij wilde weten wanneer ik ermee klaar was. Waarop ik antwoordde dat het nooit klaar was. Danny liep een rondje door de tuin, en toen hij weer bij mij was aangekomen, zei hij: 'mam, je hebt gelijk. Het is nooit klaar'. Dat had hij mooi even ingeschat.

Een poosje later probeerde hij de tuinstoel uit die we weer uit de schuur hadden gehaald. 'Mam, hoe moet je liggen?' Met een paar aanwijzingen kreeg hij het voor elkaar, vouwde zijn handen achter zijn hoofd, ging lekker liggen met een zucht: 'dit is pas leven'.

6 opmerkingen:

Trudy zei

Geweldig! Soms kunnen ze je zó verrassen met hun woorden. Het ziet er ook wel érg relaxed uit zo in die stoel!!

Let zei

Heerlijk, Danny!
Geniet maar lekker in je luie stoel van je vakantie ;-)

Groeten, Let...

Christien zei

Ha, die reactie; dit is pas leven....om te gieren!!!
Die heeft tie vast wel eens gehoord van deze of gene in de buurt?!!

Fijn en goed weekend verder gewenst!!

Groetjes,
Christien

Judith zei

hahaha heerlijk..laat hij maar lekker lang zo zonder zorgen blijven

Mengelmoes zei

Hahaha. Ik vind dat ook zo grappig hoe ze soms dingen kunnen verwoorden.

Spil van het gezin zei

Ik weet dat je lekker vakantie viert, maar ik heb een Award voor je. Kijk je even op mijn blog?
Groetjes, Jolanda