vrijdag 13 mei 2011

De vliegenvanger van Achterberg

En dat was niet de eerste keer - ook tijdens de vakantie kwam Chris al een paar keer met zo'n vliegbeestje tussen zijn vingers aangelopen. Soms half dood, maar in elk geval was het nooit een erg vrolijk gezicht.
Je snapt niet hoe hij het voor elkaar krijgt, hoewel... als je ziet hoe watervlug dat mannetje is, dan verbaast het natuurlijk niemand dat onze Chris vliegen vangt!


NB Blogger heeft vandaag een storing oid gehad, en op de een of andere manier is mijn blogje van gisteren - een recept van foe yong hai op z'n Achterbergs - verdwenen. Plus de aardige reacties... Hopelijk komt het weer terug, anders zal ik het binnenkort opnieuw plaatsen, want een plaatsje verdient het wel!

4 opmerkingen:

Judith zei

kijk maar uit dat hij geen vliegen vangt boven de fou yong hai! hahaha . dat recpet hoop ik inderdaad teryg te zien want t lijkt me leuk om ook eens te maken

Makkie zei

Je recept is gelukkig weer terug!
Goeie motoriek zeg!
Fijn weekend!

Anoniem zei

Ha ha, wat leuk!
Ik heb een zoon van 2 die ook steeds met van alles binnenkomt.
De ene keer een meikever, de andere keer een bij of vlieg.
Hij rent dan hard naar ons toe en roept kikker, kikker en meestal zie je dan net een paar spartelende pootjes tussen zijn vingertjes uitkomen.
Zelfs ons konijn moet het regelmatig ontgelden. Hoewel hij hem netjes in zijn nekvel pakt.
Ik vind het echt heel grappig, maar je kunt er op wachten tot ze een keer gestoken worden.
Groetjes Corrie

mamaeer zei

Hihi, dat beeld ken ik.... maar dan met een ander koppie.
Onze jongste, net zo oud als jouw jongste ;-) pakte pas ook een 'vlieg' die op het raam zat, op zijn hoogte....
Hij gaf toen wat rare kreten, dus maakte ik zijn handje open, bleek het geen grote bromvlieg te zijn maar een wesp. Gelukkig kreeg hij geen opgezwollen vingertjes!