vrijdag 20 mei 2011

Feestboekjes

De Achterbergen zijn niet de enige bloggers in Nederland. Gelukkig niet. Anders zouden ze in het bezit zijn gekomen van deze twee leuke boekjes! Een poosje geleden had Purperpolletje thuis eens flink opgeruimd en alles wat ze niet meer wilde op haar weblog gezet. Geïnteresseerden konden aangeven waarin ze geïnteresseerd waren. Zo'n kans liet ik me niet ontglippen. Tussen alle tafelmatjes (die herinneringen opriepen), oude nummers van tijdschriften en andere rommelmarktspullen in, lagen twee boekjes met recepten en ideeën voor kinderfeestjes. En weet je wat, ik heb ze nog gekregen ook!

Hartelijk bedankt Purperpolletje! Ik heb ineens veel zin om een Asterix en Obelix feestje te geven!

4 opmerkingen:

Trudy zei

Wat ís het toch leuk te lezen waar blogland al niet toe leidt.... Veel plezier met je boekjes, en als je er wat uit hebt gekookt/gedaan lezen we het dan??

@Let zei

Leuk om zo aan 'waar' te komen ;-)
Inderdaad waar bloggen al niet toe leidt?
Leuk, je kent elkaar helemaal niet en toch is het zó leuk om alles te lezen ... en ideeën op te doen!
Dagelijkse kost hier, hihi

Fijn weekend, @Let...

Nathalie zei

Hier (gelukkig) geen kinderfeestjes. Dat wordt hier niet gewaardeerd. Toch vind ik het leuk om in zulke boekjes te neuzen, dus als de kids boeken in de bibliotheek uitzoeken, zit ik met mijn neus in dit soort boeken.. al heb ik geen idee waarvoor.

Mellody zei

Dat hoeft vast niet lang op zich te laten wachten aangezien jullie 11x per jaar een verjaardag hebben :-)
Leuk hoor!