vrijdag 27 mei 2011

Rare donderdag

De Achterbergen hadden een rare donderdag. Terwijl André zich buiten in het zweet werkte om de grote berg takken te hakselen voordat de beloofde regenbui zou komen, probeerde ik me binnen op de been te houden om te voorkomen dat de twee kleine Achterbergjes apestreken zouden uithalen. Dat was dan ook zowat het enige waartoe ik in staat was, want ik voelde me verre van fit. Hooikoorts was het niet, want een pilletje (dat ik in zeldzame gevallen toch gebruik hoewel het stukken beter gaat na behandeling met bioresonantie) hielp voor geen meter. 's Middags ben ik nog met een licht hoofd achter het stuur gaan zitten om met een van de andere Achterbergen naar een gesprek te gaan, waarna we op de terugweg langs de lagere school gingen om vier Achterbergjes op de achterbank te proppen. Thuisgekomen ben ik linea recta naar mijn bed gegaan, waar ik alleen uit ben gekomen om te koken (dat dan weer wel!) en te eten. Maar direct na het eten ben ik, zonder koffie (dan is het wel heel erg!) naar bed gegaan. En heb geslapen. Heerlijk!
Ik heb er niets van gemerkt dat de Achterbergjes stuk voor stuk naar bed zijn gebracht. En dat twee langharige Achterbergen werden gekortwiekt. En wat ze verder allemaal hebben gedaan. Toch een geweldig team!!

Vandaag gaat het gelukkig alweer een stuk beter. En dat is maar goed ook, want de Achterbergen gaan naar een bruiloftsfeest. Dus doen we het toch nog maar rustig aan. Al moet André ook nog gekortwiekt worden. En Jan weggebracht naar zijn examen. En Gido's gesponsorde voetbalspullen ingeleverd. Enzovoort.

Waarschijnlijk is het gewoon een gebrek aan slaap. Tja, als je 's morgens rond zes uur aan de dag begint en er 's avonds niet zo makkelijk in te krijgen bent... Kwestie van beter leren luisteren naar je lichaam? In dat geval wens ik mezelf heel veel succes.

7 opmerkingen:

YKO zei

Succes vandaag, en pas goed op je zelf he??
Ik loop dit moment ook steeds een beetje op mijn tenen, dus ik begrijp je best.

Groetjes Ineke

PS ik pas ook goed op mezelf, knipoog.

Christien zei

Oh, beterschap joh!
En heel veel sterkte vandaag, maar ook plezier!
Er moet dan zoveel gebeuren he, voor je weg kan, naar een bruiloft.
Is het de hele dag???
Fijne dag hoor!

Groetjes van Christien

@Let zei

Wat goed dat je jezelf erdoor leert kennen, Karien!
Soms is pas op de plaats even nodig hé, je hebt tenslotte ook gewoon een druk gezin en dat vergt op de duur best wat van je, hoewel we dat niet willen hé!
Doe rustig aan, denk ook is aan jezelf :-)

Fijne dag vandaag op de bruiloft!

Goed weekend, @Let...

Spil van het gezin zei

Ik herken het wel.
Een moeder moet zoveel en wil zoveel...

Veel plezier vandaag!
Jolanda

Trudy zei

Lekker rustig aan doen en genieten van de bruiloft hoor!

Collie-Collie zei

Succes vandaag met jezelf en natuurlijk ook heel veel plezier op de bruiloft.

Alvast een fijn en rustig weekend!
Groetjes, Collie

huis tjokvol zei

gelukkig gaat het weer beter.
fijne dag vandaag