maandag 6 juni 2011

Dom

Bij Frank in de klas zitten kinderen die nog nooit met het openbaar vervoer zijn geweest. En daarom ging de klas vandaag een dagje met de tram naar de binnenstad van Utrecht. En de Domkerk bekijken. En de toren beklimmen. De Domtoren natuurlijk. Omdat ik de moeder van Frank ben, mocht ik ook mee!

Het was hoog. En vermoeiend. En ontzettend leuk. En de klas gedroeg zich voorbeeldig tijdens de uitleg in de kerk (wat uitzonderlijk schijnt te zijn). Niemand is kwijtgeraakt. En we hebben bij MacDonalds op de Oudegracht een McFlurry zitten eten.

Gek, dat zo'n ontspannen dagje toch zo vermoeiend kan zijn...

4 opmerkingen:

Trudy zei

Leuk! Ik kan me herinneren dat ik ook ooit met schoolreisje de Dom heb beklommen. Maar níet helemaal naar boven, de hoogtevrees hield me tegen... Rust lekker uit vanavond, 't is verdient tóch??

Christien zei

Nou, heel herkenbaar hoor, zo'n dagje mee, super vermoeiend!!!
Maar wel leuk he?!

Groetjes van Christien

@Let zei

Zulke daagjes zijn erg gezellig, maar zeker vermoeiend...
En dat met de maandag :-)
Maar je kunt er leuk op terug kijken, toch?
Leuk dat Frank het óók leuk vindt dat jij mee ging, je hoort wel eens anders...
'Mam' blijf u maar thuis hoor ... :-)
u hoeft écht niet mee...

Fijne dag en groeten,
@Let...

Vlijtig Liesje zei

Ik dacht dat dit logje ging over iemand die 'dom' was! Dom van mij.

Ik vind de Dom een beetje eng, want ik heb ontzettende hoogtevrees.