woensdag 29 juni 2011

Reacties plaatsen met Google-account - of niet

De laatste tijd kan ik geen reacties plaatsen met mijn Google-account. Zijn er meer die daar last van hebben? Het programma blijft maar vragen om me aan te melden met het account, ook al heb ik dat tig keer gedaan. En dus wordt mijn reactie niet geplaatst...

Soms kun je ook een reactie plaatsen met naam en URL, dat gaat dan weer wel, maar dat kan niet in alle gevallen. Ligt denk ik aan de instellingen van het desbetreffende blog.
Als ik erg graag een reactie wil geven en er staat ergens een e-mailadres, dan doe ik het ook wel eens zo, dat gebeurt bij mijzelf ook wel eens. Maar soms kan ik ook dat niet vinden.

Als iemand een tip voor me heeft, dan graag!

14 opmerkingen:

Trudy zei

Dé tip is, denk ik het vinkje weghalen bij aangemeld blijven. Succes ermee!

Wiek zei

Hoi Karien,

Ik heb ook een tijd gehad dat het helemaal niet lukte. Zo jammer!

Christina zei

Het is een bekende kwaal waar ik ook een paar dagen last van gehad heb. Bij mij ging het over nadat ik een paar dagen uitgelogd bleef, maar dat is niet perse de manier om het op te lossen. Ik ga even kijken of ik iets kan vinden op een ander forum waar veel mensen klaagden over hetzelfde. Als ik daar een oplossing vind hoor je het van mij.

Jolanda zei

Ja, ik moet op onze andere (zaken)computer ook steeds opnieuw inloggen, dan kun je het vakje aanvinken "aangemeld blijven". Dat moet je NIET aanvinken, dan kun je je reactie wel plaatsen. Je kunt het soms ook anoniem doen, zet dan gewoon je naam eronder - iedereen weet toch wel wie Karien is.
Ik vind ook dat Blogger zowiezo vaak kuren heeft. Volgers weer kwijt, of pagina's die slecht of niet laden.

arianne zei

Het vinkje bij aangemeld blijven weghalen. Dan kun je wel reageren. Ik had dat probleem nl ook en las dat ergens...Succes

Christien zei

Veel mensen reageren dan maar anoniem.
Dan schijnt het wel te lukken.
Hopelijk heb je er wat aan!

Groetjes en succes!

Aritha zei

Weet je, volgens mij moet je dat ene hokje niet aanvinken als je je naam invult in google account ( ingelogd blijven - leeg laten).
Daarna lukte het bij mij wel.
Succes!

Tecla zei

Ik heb hetzelfde probleem en zal het nu even uitproberen met het weglaten van het 'vinkje'

Tecla zei

Nou, dat is het dus idd!! Succes en groet, Tecla

Judith zei

ja dat had ik ook wel maar alleen op bep. websites.nu geen last meer van

RiaN zei

hé dat heb ik ook, dus ik ga nu op het vinkje letten...bedankt!

Marianne zei

Ik heb nergens last van.

@Let zei

Suc6, Karien.
Dat probleem had ik ook, na het weghalen van het 'vinkje' aangemeld blijven was het euvel verholpen :-)
Maar deze oplossing heb ik veel voorbij zien komen hier...

Groetend, @Let...♥

Anoniem zei

http://www.smaakbattle.nl/wall-of-fame/vote/9a0f1648d9b62f3741117d14e31ab7a4/

http://www.smaakbattle.nl/wall-of-fame/vote/d2bd8515a50e69ed0b70f30840b8bd1d/