woensdag 22 juni 2011

Row, row, row your boat

Van een van mijn zussen, die gaat verhuizen en daardoor van dingen afstand moet doen, hebben de Achterbergen een echte roeimachine gekregen. Een fitness-apparaat dus. Het staat in de kamer, want daar was nog een flinke hoek ruimte over, en het arme ding heeft nog niet veel rust gekend. Om beurten willen de Achterbergen hun in de gauwigheid al gevestigde records verbreken, of gewoon een half uurtje roeien. Of drie kwartier.
Zelfs Bart doet graag mee. Hij gaat gewoon op de kast van het vliegwiel zitten en trekt de handel (of hoe dat ook heet) naar zich toe en weer terug. Of hij zit aan de knopjes van het display. Dat het computertje in het apparaat daardoor helemaal van slag raakt, kan hem gewoon niks schelen.

7 opmerkingen:

Aritha zei

Ik hoop dat Blogger gauw meewerkt want foto's van jouw roeimachine lijken me leuk!

@Let zei

Heb je niet een verloren hoekje voor je nieuwe aanwinst in je nieuwe tuin, Karien :-)
Je boft maar met een opruim - zus...
Wie weet wat er nog meer voor de dag komt... je houdt ons maar op de hoogte :-)

Groeten, @Let...♥

Collie-Collie zei

Hahaha, ooo ik zie het helemaal voor me!

Groetjes, Collie

Nathalie zei

Ow.. knopjes op een computer.. dat blijft toch zo mooi, of de aan en uitknop van de radio, of van de tv.. of gelijk de hele afstandsbediening...

Ik ben nieuwsgierig naar de foto, ik hoop dat blogger je gauw één kan laten uploaden.

Christien zei

Leuk joh! Goed voor de conditie he!?
En gezellig toch, zo met z'n allen?

Succes!

Nicole zei

Nou wordt het ding in ieder geval goed gebruikt.

Jantine zei

Wat heeft dat mannetje van jullie toch een lekker bekkie! Ik geniet er elke keer weer van als ik hem zie, hij doet mij erg aan mijn oudste zoon denken toen hij klein was, zo grappig!