woensdag 1 juni 2011

Verrassing


Dat elke ochtend om 6 uur de wekker gaat, is niet altijd heel prettig.

Ook al betekent dat dat je een uurtje helemaal voor jezelf hebt, voordat alle Achterbergen - de een na de ander - wakker worden en de aandacht vragen.

Maar als je dan naar buiten kijkt, dan kan het zomaar gebeuren dat je een verrassing te wachten staat.

Maar daar moet je dan wel vroeg voor opstaan.

En met verrassing bedoel ik niet de bezem die nog op het gras ligt. En ook niet de ladder. En ook niet de oude wasmand.

7 opmerkingen:

@Let zei

Euhm, ik waag een gokje, Karien ;-)
De dauw die op het veld 'ligt'?
Daarachter 'zie' jij volgens mij de zon al schijnen!

Fijne Hemelvaartsdag morgen!
Groet, @Let...

Christien zei

Prachtig.
Daar kun je dan heel stilletjes van genieten he?!

Groetjes van Christien

@Let zei

Ik dacht net nog bij mezelf, ik kan van een lege wasmand ook érg genieten, jij ook?
Maar dát bedoelde je vast niet ;-)

Groeten, @Let...

Karien zei

In het echt is het natuurlijk veel spectaculairder...

Trudy zei

Mooi! Daarom hou ik ook zo van vroeg opstaan. Zelfs als de wekker niet gaat is m'n biologische wekker ook altijd vroeg. En de stilte en de schoonheid waar je dan op getracteerd word.....heerlijk!!! (uitslapen is dan ook totaal niet aan mij besteed!).

huis tjokvol zei

mooi hoor als je zo,n uitzicht hebt

Collie-Collie zei

Wat een prachtige foto's... Ja... al zou ik, ik weet niet hoe vroeg opstaan dan gaat me dat niet lukken. In mijn wijde omgeving niet. Dan moet ik eerst toch flink in een auto een toertje maken, wil ik ergens een vlak stukje zonder "iets" anders dan natuur aantreffen... wel jammer... ik zou er graag om zes uur voor opstaan...

Groetjes, Collie