donderdag 7 juli 2011

Rollen. Of walsen.



Bij de Achterbergen is druk gerold. Of gewalst, 't is maar hoe je het noemt. Gisteren kwam een regenbuitje het rollen verstoren, maar vandaag is het karwei afgemaakt, en kon de wals weer terug naar de Gamma. Want het was een huurwals. Je dacht toch zeker niet dat de Achterbergen zelf een wals in de schuur hadden staan? In elk geval is het hele stuk losgeharkt, afgerijd (met een waterpas!) en platgewalst.


De broertjes hadden het toekijken vanuit de boomhut. De boom, die een paar weken geleden van alle groene takken is ontdaan, begint weer lekker uit te lopen. Gido heeft van de week alle takjes die de hut ingroeiden, afgeknipt, en nu begint het weer gezellig te worden in de boomhut.

Wel erg hoog...

6 opmerkingen:

Aritha zei

Erg hoog ja, vaak passen ze zichzelf wel aan. Voorzichtig omhoog enzo! Hier heeft het erg ze toen hard geregend. Ik kan me voorstellen dat ze binnen hebben geschuild/gescholen ... Fijn dat ze het nu af gemaakt hebben. Vermaakt iedereen zich verder?

Jolanda zei

Het wordt een echte jongenstuin... heerlijk!

Trudy zei

Maar ook wel héél stoer hoor!!

Wiek zei

Wat een heerlijke, hoge, hut! Al zou ik er vast anders over denken als ik er onder zou staan en het mijn eigen kinderen zouden zijn ;-)

@Let zei

Een échte hut voor klauter jongens... sta je geen angsten uit, Karien?

Goed weekend en een groet,
@Let...

Nathalie zei

Carmen wil ook een boomhut, het liefst eentje waar ze in kan klimmen vanuit haar slaapkamerraam. Ze kan mij de boom in... eh niet dus.

Nog twee schoolweken te gaan en dan is het ook hier vakantie... de motivatie wordt al iets minder.

Ik wens jullie een hele fijne (werk)vakantie en voor nu een fijn weekeinde.