woensdag 10 augustus 2011

Nou ja zeg!

Wie koopt er nou zoiets??? Een elektrische ramenwisser... hoe verzin je 't! En aan het merk te zien zal het ook wel een lieve duit kosten.

Sinds gisteren hebben de Achterbergen er eentje. Niet gekocht, wel aanvaard. En gebruikt. Met enthousiasme. Want eerlijk is eerlijk, ramen lappen, en de douchecabine schoonmaken, wordt met dit apparaat wel een heel stuk makkelijker!

Doorgewinterde huisvrouwen zullen zo'n ding heel hard uitlachen misschien. Maar ik ben geen doorgewinterde huisvrouw. Ramen lappen was bij mij echt geen favoriet klusje. Maar nu gaat het fluitend en zonder moeite: eerst de ramen lekker schoonmaken met water en evt. wat schoonmaakmiddel, daarna zuigt dit apparaatje het vuile water van het raam af zonder strepen achter te laten. Dat is alles. Klinkt magertjes, maar mij maakt 'ie blij.

O ja, hij is van Kärcher, en hij heet WV 50.

Wie er een filmpje van wil zien, zal lang moeten wachten op een Achterbergs filmpje. Ik ben niet zo van het filmpjes maken, daar hik ik veel te erg tegenaan. MAAR op Youtube vind je wel filmpjes hoor. Gewoon Karcher WV 50 intypen en daar zijn ze.

OK, eentje dan. Een Russisch reclamefilmpje.

10 opmerkingen:

YKO zei

ik geloof dat ik het maar bij mijn HA-RA hou,
Ik ben ook geen doorgewinterde huisvrouw.

Het komt allemaal goed.

Trudy zei

Veel plezier ermee.... of ik ´m nu ook gelijk zelf zou willen hebben, ´k denk ´t eigenlijk niet, maar ja als je ´m toch aangeboden krijgt...

Mengelmoes zei

Nog nooit van gehoord!

@Let zei

Je zou er toch op slag zin in krijgen om alles te gaan poetsen ;-)
Suc6 ermee...

Groeten, @Let...♥

Judith zei

leuk juist .. juist omdat je hem kreeg..wat verzinnen ze toch allemaal zeg hahaha

Christien zei

Huh? Werkt het echt???
Heel veel succes he!?
Misschien eens een filmpje ervan maken en plaatsen?

groetjes van Christien

Bespaarmama zei

Haha, ik heb van die doekjes, maar zo'n apparaat zou hier ook niet misstaan ;)

baasbraal zei

Nou, ik zou het heeeerlijk vinden. Ik heb hier heel veel ramen (met van die dewarslatjes) en het zemen is gewoonweg een crime. Lijkt me inderdaad leuk om er een filmpje op te plaatsen......

roos zei

Een karcher stoomreiniger met strijkapparaat heb ik versleten. Heb nu ander goedkoper merk maar veel minder goed!

Ook heb ik ooit een aparte raamwasser op accu van karcher gehad, maar bleek een onhandig duur apparaat.

Mijn ramen doe ik tegenwoordig met de 2 doeken en het is echt een fluitje van cent! En ik heb heel veel ramen! Binnen en buiten een succes.

Met groet roos

vlijtig Liesje zei

Klinkt goed zeg! Lijkt mij ook wel wat.