woensdag 24 augustus 2011

Wat zullen we nou beleven?


Sta ik nietsvermoedend in de badkamer de tanden van een Achterbergje te poetsen, hoor ik plotseling achter mij Chris triomfantelijk roepen om mijn aandacht.

En daar staat meneertje, poedelnaakt boven op de trapleuning!

Voor de foto wilde hij het ook nog wel even met kleren aan proberen, maar het ziet er lang zo glorieus niet uit als de vorige keer.

Hoewel hij nu duidelijk meer rekening houdt met het feit dat hij ook zou kunnen vallen, vraag ik me toch af wat we van dit jongeheertje nog te verwachten hebben...

5 opmerkingen:

Trudy zei

Gelukkig doet ie het niet stiekem.... 'k Was ooit eens bij een nichtje koffie drinken en onze zoontjes (toen ook een jaar of drie ) speelden buiten. Op een gegeven moment zei m'n nichtje:" Nu even niet naar buiten kijken.." En toen we wel weer keken waren de heren net met de step de glijbaan afgeroetst....

Wiek zei

Wat is Chris al groot!
Wauw

Anoniem zei

Dat Chris een zeer ondernemend jongetjes was en dus blijkbaar nog steeds is, is natuurlijk geen verrassing voor jou, zelfs niet voor ons op afstand. Wat kijkt hij er ondeugend bij!

Is hij ook het grote voorbeeld voor zijn kleine broertje Bart?

Mariam

Karien zei

@Mariam, nou eigenlijk gaat Bart veel voorzichtiger te werk (gelukkig)! Al doet hij soms in mijn ogen enge dingen (gewoon vooruit de trap aflopen, aan de kant zonder leuning) voor zijn 19 maanden, hij valt toch (bijna) nooit! En klimt ook niet ergens op. Of uit zijn bed of zo. Heerlijk kind dus (ook)!!

Jedidja zei

Oeps! Houdt hem in de gaten!