dinsdag 6 september 2011

Chrisje huilt, Chrisje lacht

Eigenlijk zou hier een filmpje moeten staan, want het was té leuk. Misschien kan ik het wel proberen weer te geven wat er aan tafel gebeurde: tijdens het verdelen van het toetje (frambozenpudding) bleef Chris maar verkondigen dat hij er drie wilde. Geconcentreerd verdeelde ik de twee (verschillende) soorten pudding over 9 schaaltjes, en luisterde wel naar hem, maar toch niet. En toen kreeg hij zijn schaaltje met 'maar twee' (stukjes pudding). Dikke tranen, want 'ik wil er drie'.

OK, geef maar hier je schaaltje, en het ene stukje werd nog eens doormidden gehakt.

Waarop Chris spontaan in lachen uitbarstte.

Een kinderhand is inderdaad gauw gevuld!

6 opmerkingen:

Christien zei

Oh, geweldig!!!
Zo gauw dan weer tevreden he?!
Wat een schatje!

Marijke zei

Wat gaat dat nog makkelijk hè?

Jedidja zei

Super!

Trudy zei

Grappig zeg, hoe snel zoiets opgelost is!!

Jantine zei

Als alles nou eens zo makkelijk op te lossen was ;-). Geweldig!

Anna Marie zei

Geweldig! En ik lees in je profiel dat je 9 kinderen hebt. Ik ga je volgen, want ik worstel soms al met 3. Groeten Anna Marie.