dinsdag 20 september 2011

Hij ook al?!

En wat doet Bart nou zoal als Chris op school zit? Daar kwamen we vandaag achter. Vanmorgen was ik heerlijk rustig bezig met het Achterbergse huishouden, toen ineens vanuit de woonkamer alarmerende piepjes klonken. En daar zat meneertje, als een rechtgeaarde Achterberg achter de computer.

En hij is nog geen twee!

Gelukkig kan hij nog niet met de muis en het toetsenbord omgaan, alleen maar zoals van een peutertje verwacht kan worden. Zodat er piepjes klinken dus. Maar zijn bedoeling was duidelijk: 'kuikentje!'. Waarmee wordt bedoeld het filmpje op Youtube van 'ik ben een kuikentje'. En nog een paar leuke filmpjes van kinderliedjes: 'hoofd, schouder, knie en teen', 'deze vuist op deze vuist' en zo. Leuke filmpjes vind ik. En Bart ook.

't Is wel genieten hoor, zo'n klein mannetje even helemaal voor jezelf. Natuurlijk doet hij ook andere dingen dan computeren: meehelpen met het huishouden. En dat gaat best fijn, zo met z'n tweeën!

9 opmerkingen:

Collie-Collie zei

Heerlijk zo rommelen met z'n tweetjes. Ik vond het ook altijd zo gezellig toen ze zo klein waren...

Groetjes, Collie

baasbraal zei

O, wat kostbaar hè, zo'n manneke wat om je heen scharrelt en af en toe ineens iets onverwachts doet! Er komen zoete herinneringen boven.......zucht.

Trudy zei

Grappig zeg zo'n computerpeuter! En leuk zo gezellig samen het huishouden doen. Geniet ervan!!

Christien zei

Oh, heerlijk zeg!! Ik kan me zo voorstellen dat je geniet van hem alleen bij je!!!
Ga zo door!!
En prachtig; achter de pc.

Groetjes,

By Ieke zei

Jong geleerd, is oud gedaan!

Wat een heerlijk mannetje is het!

@Let zei

Oh wat genieten, Karien met Bart voor jou alleen!
Onze jongste zit nu in groep 1 en het is hier soms eng stil...
Je snapt soms niet hoe klein ze zijn, ze al weten hoe ze de muis enzo moeten bedienen...
't Is wel een prachtig gezicht zo'n klein mannetje op die grote draaistoel :)

Fijne dag!

Jolanda zei

O ja, geniet ervan... zo heerlijk. Je kunt ze wat tijd alleen geven en als ze om je heen rommelen...
Nog een paar maandjes, dan gaat onze jongste ook naar school. Ook weer goed.... tot de zomer halve daagjes, zo lekker om te wennen.

Jedidja zei

O, wat leuk! Soms heb ik best heimwee naar die tijd. Geniet er lekker van.

tim en lucas zei

heb je ze allemaal op school Behalve bard dan? lekker hoor.
Als papa hier de telefoon uit zijn zak haald roept lucas hier al boeboelo ( bumbalo) en bod de bouwer. Mijn man heeft internet op zijn telefoon en in het weekend mogen de jongens hier wel eens bij ons in bed een filmpje kijken op de mobiel.
Laatst had lucas mijn mobiel al en zat verwoede pigingen te doen om er een filpje op te krijgen. Was alleen de agenda van het begin scherm kwijt dat was dan wel weer gelukt.