donderdag 8 september 2011

Testje

Even een testje om te kijken wat er gebeurt. Sinds gisteren staat het fotootje dat ik bij het logje plaatste, ook (vaag) in het bloghoofd. Nu heb ik een nieuwe foto erop gezet, maar het fotootje van Gido staat er nog steeds. Bij jullie ook? Wat ik nu probeer, is of het verdwijnt bij het plaatsen van een nieuw bericht. Je weet tenslotte maar nooit. Ook tips zijn uiteraard welkom!
Nee, het staat er nog steeds... Gido die naar het gat in zijn hand kijkt... Help!

Even een update nav de reacties: het fotootje staat er alleen als het hele blog wordt weergegeven,  op de hoofdpagina dus, en niet als er slechts één blogje is geopend.

Nou, dat is snel opgelost! De vraag heb ik ook gepost op het forum van Blogger, waarna een zeer behulpzaam persoon mij heeft geattendeerd op het feit dat de code van de foto twee keer in het html-bericht stond. Digibeet als ik ben heb ik geprobeerd de ene te verwijderen, maar toen miste er ergens een haakje of zo, want hij deed het niet meer. Toen heb ik alles maar verwijderd van de foto's en de foto opnieuw geplaatst. En zo word je toch een beetje digibeter... of eigenlijk juist minder digibeet natuurlijk!

8 opmerkingen:

Judith zei

hahah dat is grappig, Gido is inderdaad nog steeds te zien!

Liesbeth zei

Als ik gewoon je laatste post lees,staat dat fotootje er niet maar druk ik op de hoofdkop "Dagelijks leven bij de Achterbergen" verschijnt je totale blog en zie ik dat fotootje ook staan.Raar...

Liesbeth

christel zei

Geen tips van deze kant,maar ik had het wel gezien en vond het wel bijzonder en vroeg me al af hoe je dat voor elkaar gekregen had.

christel zei

nu is hij weg,jammer wel.

Jedidja zei

Gisteren zag ik dat bij jou ook ja. Maar nu niet!

Karien zei

Zo krijg ik we veel pageviews vandaag :-)

Christien zei

Je kan altijd blijven leren he!? Als je er maar voor open staat...!!

Vlijtig Liesje zei

Fijn dat je een oplossing hebt gevonden! Soms blijkt het heel simpel te zijn...