donderdag 13 oktober 2011

Een feestje!

Vandaag precies 20 jaar (en 2 dagen) geleden trouwden André en ik. Onwetend van alles wat er op ons pad zou komen, maar in het vaste vertrouwen dat het goed zou gaan.
Was het de mooiste dag van ons leven? Niks hoor, het leven is daarna alleen maar mooier geworden. Nog afgezien van alle Achterbergjes die er zijn gekomen, is het tussen André en mij ook mooier geworden. We zijn met elkaar vergroeid geraakt - inderdaad, net als die twee bomen op de foto. Is dat niet geweldig?

Wil je het geheim van een gelukkig huwelijk weten? Dat kan ik je wel vertellen, maar een goede vriendin van mij heeft dat ook al gedaan, kijk hier maar.

Van harte aanbevolen!

13 opmerkingen:

Amber zei

In iedergeval gefeliciteerd! We zijn in hetzelfde jaar getrouwd.

Roos.

Christien zei

oh, van harte gefeliciteerd!!!
en wat heerlijk dat je dat zo mag zeggen, dat het alleen maar steeds beter is geworden!!!
gelukkig hier ook zo...alleen zijn wij nog maar op de helft van jullie tijd...b.l.e.w. in november 11 jaar...

heel veel liefde en geluk voor jullie allemaal verder!!!

gerrie zei

Van Harte Gefeliciteerd.
Wij hebben er 44 jaren opzitten.
Maar in de tijd van nu lijkt het of allebei de jaren niet meer van toepassing zijn. Ik verbaas me over de cijfertjes; 1 op de drie huwelijken strandt. Is de belofte; in goede en slechte tijden soms vergeten?
En voor André en Karien; nog heel veel mooie en gezonde jaren samen.
Hartelijke groet en tot laters
Gerrie

Lisette zei

Gefeliciteerd en ik wens jullie nog vele gezegende jaren erbij!
En wat een mooi stukje!

Groeten,
Lisette

Makkie zei

Van harte gefeliciteerd! Grappig, ik denk er net zo over. Onze trouwdag, eigenlijk vond ik het een heel gedoe. Mensen schrikken daar wel eens van maar ik kan er niet wat anders van maken. Maar, wat waren we blij toen we getrouwd waren! Het lijkt mij soms wel eens of alles om de trouwdag draait. Daarna begint het pas vind ik. Een trouwdag kan een prachtige herinnering zijn maar is geen afspiegeling van hoe het huwelijk is. Ik moet zeggen dat ik van de bruiloft van onze zoon wel enorm genoten heb. Grappig eigenlijk, dat dan weer wel. Maar die eenheid samen, na al die jaren lief en leed. Dat vind ik geweldig!
Hartelijks

Zeeuwse Mama zei

Gefeliciteerd! Wij volgende week 10 jaar! En wat je schrijft herken ik heel erg, ik vind de foto van de boom dan ook heel mooi beeldend!

@Let... zei

Van harte gefeliciteerd! Ook wij hebben er dit jaar 20 huwelijksjaren 'op zitten'
Nog veel goede jaren voor jullie samen en met jullie Achterbergen toegewenst!

Groet, @Let...

Collie-Collie.com zei

Van harte gefeliciteerd! En inderdaad de trouwdag is de start van een nieuw begin, van het leven met z'n tweetjes. Zoals je vriendin het omschrijft is ook heel eenvoudig... ! En waarom je partner veranderen, daar ben je toch verliefd op geworden... toch?! Hoewel af en toe.... hahaha. Nee, hoor. Eigenlijk is het logisch... begin bij jezelf, dan kom je een heel eind... Fijn dat jullie na 20 jaar alleen maar meer en meer met elkaar zijn vergroeid.

Groetjes, Collie

astrid zei

Van harte Karien, wij waren deze zomer twintig jaar getrouwd. En ik denk dat onze huwelijksdag ook niet de mooiste dag van mijn leven is. Maar deze dag stond (achteraf gezien) wel voor hoe ons huwelijk is: wij samen als basis, vaak niet met de stroom mee, ons eigen pad zoekend en klein, gericht op de kern: onze liefde voor elkaar. Wij zijn in stilte getrouwd, alleen met ouders en getuigen en een klein feestje met diezelfde mensen en een zelfgemaakt buffetje in onze tuin. Nu weet ik dat dat zo passend was!

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd, wij D.V. 30 okt. 19 jaar alweer en ja, wij houden denk ik welleens veel meer van elkaar dan toen we trouwden. Toen was het meer nemen en nu meer geven (en natuurlijk ook nog genoeg nemen).
Houden jullie trouwens een feestje met kinderen als er weer een jaar bij is, wij qourmetten meestal zo rond die datum of halen lekker chinees.
Voor de rest geen cadeautjes over en weer.
Groet, Yvonne.

Vlijtig Liesje zei

Gefeliciteerd! En wat een prachtig plaatje heb je er bij gezet! Heel beeldend.

Jantine zei

Ik vind het plaatje van die bomen ook zeer sprekend! En dan het water van Boven er bij bedenken.
Gefeliciteerd. Dat jullie nog maar vele jaren meer samen mogen ontvangen!

Judith zei

nog van harte gefeliciteerd!