maandag 24 oktober 2011

Het is alweer voorbij...

En toen waren alle Achterbergen behalve Jan weer bij elkaar. Thuis wel te verstaan. Met een hoop mooie herinneringen en een paar foto's.

Uiteindelijk was ik met de zes jongste zonen op Pagedal, toch nog een gevarieerd gezelschap als je naar de leeftijden kijkt. En als je naar de interesses kijkt ook. Zo ging Gido heerlijk voetballen en zwemmen met zijn vriendjes, Frank bleef liever in het huisje, ook als ik met de andere jochies iets ging ondernemen. Zonder computer (!), maar met een stapel tekenpapier (waar je ook leuk vliegtuigjes van kunt vouwen) en een bak met magneetjes (die we dus heeeel vaak door het hele huisje van de grond konden gaan zoeken). Erg leuk dus (en dat meen ik).


Mooi weer hadden we ook! Het regende geloof ik maar een halve dag. Vlak voor ons huisje was een speelplaatsje met een héérlijke schommel. Zo'n groot spinnenweb zeg maar. Groot genoeg voor een mama met twee kleine jongetjes. En dat schommelt lekker!


Gelukkig lagen er ook een stuk of drie schepjes.

Al met al een pittig weekje voor een alleenstaande moeder met zes ondernemende knaapjes, maar zeker de moeite waard!

4 opmerkingen:

Marianne zei

Heerlijk als je zo kan en mag genieten van je kindjes.
Fijn dat ook het weer meezat.
En nu weer de regelmaat van alle dag.
Hartelijke groet Marianne

Lisette zei

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!

Vlijtig Liesje zei

Ik neem mijn hoed voor je af: in je eentje met zes jongens, en zonder computer!

Amber zei

Poeh, knap van jou!