dinsdag 4 oktober 2011

Tip voor de fabrikant van Brise

Dag meneer of mevrouw de fabrikant van Brise,
Dank u wel voor het gratis exemplaar van uw nieuwe luchtverfrisser met bewegingsmelder. Het is heel slim van u om hem cadeau te doen bij de wekelijkse boodschappen van AH, want anders was ik inderdaad nooit op het idee gekomen om hem te kopen, ik ben niet zo dol op apparaatjes die batterijen nodig hebben.
Er moet me alleen wel iets van het hart, en dat is dat ik hem niet zo fris vind ruiken. Het luchtverfrissingsgeurtje dat u voor ogen had bij de fabricage, ruikt bij ons thuis ineens heel erg kunstmatig, echt zo'n fabrieksluchtje. Ik zal dan ook geen goeie zijn om voor u een reclamespotje te maken.

Mag ik u een tip geven? Probeer een samenwerkingsverband met een wasmiddelfabrikant. Of een wasverzachterfabrikant. Want weet u, dat ruikt toch zó lekker. Laatst was ik bij iemand en ik vond het daar zo lekker ruiken, dat ik op onderzoek uitging, samen met de bewoonster van het huis, waar die lucht vandaan kwam. Bleek het gewoon de was te zijn die hing te drogen...
Als u zover bent, wil ik best uw nieuwe product testen hoor! De Achterbergen zijn de beroerdsten niet.

Heel veel succes ermee!

5 opmerkingen:

Christien zei

Ha, wat een goeie!!!
En idd. waspoeder ruikt vaak zoooooo lekker!
Die van de Ah heb ik nu, eigen merk, heerlijk!!!

Groetjes

Lisette zei

Hoi Karien,

Ik heb zelf zo iets met het wc-blokje wat er nu in hangt.
Gekocht bij C1000 in de aanbieding, toch best nog duur.
En het ruikt afschuwelijk, maar ik vind het zonde van het geld om 'm weg te gooien.

Ik heb je trouwens ook een award gegeven, kijk maar even bij mij....

Lisette zei

No hard feelings hoor ;-)

Collie-Collie zei

Ieks... een stinkend luchtverfrissertje...

Wij hadden laatst ook zo'n chemisch luchtvefrissertje nodig, tja... Kirsten was ijverig aan het aanbranden geweest met de shoarmabroodjes en deuren en ramen open hielpen niet... Dus zo'n ding gekocht... Lavendel stond op de verpakking... tja... ik weet niet of ze weten wat het is, want de lavendelplanten in mijn tuin ruiken toch héél anders...

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Lavendel, ik kan er niet tegen, hoofdpijn, jeuk en ik vind het nou juist zo'n geweldige plant, Jane Austen en zo, nee, ook de tuinplant niet en gedroogd ook niet. Chemische luchtjes zijn zo zwaar, maar, waarom geen potpourrieschaaltje met onderin lekker geurend (dat is een voorwaarde) waspoeder, is de geur verdwenen dan kun je er nog mee wassen en een beetje waspoeder kost ook nog eens bijna drie keer niks. (mijn tante legde een wrijfdoek met een beetje boenwas er op op een onzichtbaar plekje voor een verjaarsvisite, dan rook het zo naar bedrijvige huisvrouw!).