woensdag 28 december 2011

Breien in de vakantie

Breien kan natuurlijk altijd, vakantie of niet. En misschien vinden jullie het leuk om, ondanks de blogpauze, toch even mee te genieten.

Het idee voor het kransje is ontstaan toen ik het schuine gedeelte van de letter M aan het breien was. Zo gaat dat dus.

Huh? Letter M? Kijk maar op de foto hieronder. Dat idee is weer ontstaan toen ik toevallig een hoofdletter Z zag van deeg of zo. Dan flitst er door je hoofd: hé, dat kun je ook breien, letters! En meteen zag ik het voor me.

Gezellig he?






5 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een leuke breiideetjes zeg!

Jolanda zei

Ik vind je echt creatief. Super leuk, dat kransje. En de letters... wauw, je kunt zo ook een leuk persoonlijk cadeautje breien!
Snap jouw trucje met het rondbreien nog niet zo maar wil het nog wel eens proberen... je moet er echt even voor zitten denk ik. Eerst nog een rondbreinaald...

Ria zei

Wat een leuke en creatieve ideeën!

fijne vakantie
Mariam

Vlijtig Liesje zei

Tjonge, wat lijken die letters echt zeg! Best wel gestroomlijnd zijn ze ook. Complimenten! Ik vind het leuk!

Lisette zei

Wat leuk! Ik vind de krans geweldig!