woensdag 11 januari 2012

Het is af!

Ik hoef er toch niet speciaal bij te zetten dat ik trots op Elwin ben, of wel? Vandaag is het woensdag, dus er was tijd over om de laatste toeren te breien. En het snaveltje, de oogjes en de pootjes erop te fabrieken. Elwin is er helemaal weg van.
Ik ook eerlijk gezegd.

Je zou kunnen concluderen dat het breien van dit vogeltje helemaal niet zo moeilijk is. Elwin valt namelijk nog niet echt te kwalificeren als gevorderd breier.

Hij heeft zijn volgende wens al kenbaar gemaakt. Hij kwam namelijk op het idee om in de dierenencyclopedie te kijken welk dier hij nu wilde gaan breien. En hij kwam bij een muurgekko. Of een cobra.

We zullen maar zeggen: alles is mogelijk...
we zullen wel zien


4 opmerkingen:

Akelein zei

Wow Elwin, wat is je vogeltje mooi geworden!!! Heel knap gedaan!
ik zou nu voor de cobra gaan, een hele lange cobra. En als het heel koud is, kun je die cobra lekker als sjaal om je hals doen!
Een muurgekko lijkt me best moeilijk, als je dat lukt, laat je die dan ook op je mama's blog zien? Of maak je dan je eigen blog...

Lisette zei

Super gedaan Elwin!
Je hebt talent!

Trudy zei

Mooi gedaan hoor! Dat doe ik je vast niet na!!

Jolanda zei

Hij is net echt....
Heel knap hoor!