dinsdag 31 januari 2012

Lekker wakker worden

Dat was lekker wakker worden bij de Achterbergen vanmorgen! Vlak voor 7 uur ging de slaapkamerdeur open - daar stond Frank: 'mam, er is nog geen brood voor me gesmeerd'. Oeps...

Dat brood was snel genoeg gefikst. Maar toen de krantenwijk nog. En er moest nog een overhemd worden gestreken. En de jongens moesten allemaal opstaan, aankleden, ontbijten en tassen inpakken.

Gelukkig is André mans genoeg om dat allemaal te fiksen.

Terwijl ik de krantenwijk deed.

Zo mag het van mij nog wel eens! Dat was alvast weer anderhalf uur slaap extra. Dat had ik wel nodig, en wel meer ook. De moeheid blijft, dus zit ik veel op de bank. Met een breiwerk, dat dan weer wel.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Karien,

'k las vanochtend de krant en daar stond een stukje in over een noors brei duo; Arne & Carlos.
Wat ik er zo uit opmaak is dat ze heel veel leuke dingen breien en veel technieken weten. Nu zijn ze bezig met paaseieren enz..
Ik moest meteen aan jou denken misschien kun je ze googlen, ze zijn nu in Twente om een demonstratie te geven.
Beterschap in iedergeval. Als moeder heb je je energie hard nodig!

Dineke

Karien zei

Hoi Dineke, grappig dat je dat schrijft, dat is precies de trigger geweest waardoor ik ben gaan breien - dat deze mannen in onze krant stonden begin december (met de kerstballen).

Anoniem zei

Misschien ken je dan ook de link www.kerstballenbreien.nl