maandag 27 februari 2012

Kookhulp

De Achterbergjes houden ervan om mee te helpen met koken. Gelukkig!! Zo is Elwin een echte kampioen in het maken van komkommersla bijvoorbeeld. En Frank kan prima de worst snijden voor in de macaroni.

Vandaag had ik een wortelsnijder. Hij sneed alle wortels - en dat was meer dan 2 kilo - in precies even dunne, mooie schijfjes. En hij was er bijna nog sneller mee klaar dan ik de wortels kon schillen en wassen!

En ja, de Achterbergen hebben na 11 jaar nog steeds geen nieuwe keuken, terwijl dat 11 jaar geleden 'het eerste was wat gedaan zou worden'.

3 opmerkingen:

Trudy zei

Tsja... zo ging dat bij ons thuis met de trap... Best raar geval, meer een ladder naar de eerste verdieping. Maar ach, het went en voor je het weet ben je 15 jaar verder... Maar jij hebt een goede hulp in je keuken zo te zien... lijkt me trouwens ook best leuk zo te mogen helpen ;)

Jolanda zei

Ik heb er altijd een hekel aan als ze me voor de voeten lopen, maar meehelpen is idd gezellig. Werkt hier beter als 't er maar één tegelijk is...
Je keuken ziet er wel heel gezellig uit.

Vlijtig Liesje zei

Wat een handig apparaat lijkt me dat!