dinsdag 13 maart 2012

Dinsdag heen-en-weer-dag

Normaal gesproken is het op dinsdag al een heel heen en weer gerij vanwege voetbal en trompetles, vandaag kwamen er nog eens twee uurtjes bij. Het taxibedrijf Achterberg floreert prima en dat komt doordat de heer des huizes al een poosje (opnieuw) kampt met rugpijn. Sinds vrijdagmiddag ligt hij zoveel mogelijk plat, afgewisseld met oefeningen. Dat was inderdaad niet zo handig in het weekend, maar we maakten er toch een feestje van. Pannenkoeken kun je ook op bed eten.
Vandaag had André een heel belangrijke afspraak buitenshuis, maar hij zag het niet zitten om zelf te rijden. Dus bracht ik hem. En haalde hem ook weer op.

Er is dus niet veel gebeurd in huis vandaag ...

3 opmerkingen:

Trudy zei

Dus jij hebt er een functie bij begrijp ik ; ) Ik heb wel eens om een bordje gevraagd op mijn auto. En als er dan nog rugpijn in het spel zit, is het allemaal nog vervelender. Gelukkig speel je er goed op in. Beterschap ermee hoor en succes met de inhaalslag in huis...

Wieke van Keulen zei

Da's grappig; ik zeg altijd "ik heb het er maar druk mee thuis... ... ook met mijn kinderen". Ook iets voor jou?

baasbraal zei

Ja, je vraagt je af hoe mensen dat deden/doen zonder auto, alleen al met de boodschappen. Toen ik klein was, hadden we geen auto, maar alles kwam aan de deur. Eens per week haalde mijn moeder op de fiets met zijtassen de grote boodschappen in huis omdat dat goedkoper was...........