donderdag 15 maart 2012

Grote schoonmaak!

Het mooie weer heeft zélfs bij mij voorjaarskriebels tevoorschijn getoverd. En dat zegt wat.
Vandaag ging de kamer rigoureus ondersteboven. Alles van z'n plek - voor zover mogelijk - inclusief het nog tamelijk nieuwe vloerkleed. Het ligt er net iets meer dan een jaar en wordt regelmatig gestofzuigd. Ik ben er heel erg blij mee, want je ziet er niks op en het kostte maar 30 euro bij de Kwantum. Dat je er niks op ziet, bleek vandaag nog eens extra, toen het kleed omgekeerd werd op de trampoline. De mattenklopper moest eraan te past komen (ja, die hebben de Achterbergen ook!) want de stroom zand en stof wilde maar niet stoppen. En dat had je er nou echt niet aan afgekeken...

Voelt goed, een schoon kleed onder je voeten!

2 opmerkingen:

Trudy zei

Het is ook een mooi kleed. Ik denk dat ik ook maar eens een bezoekje ga brengen bij de kwantum!!

gerrie zei

Wij hebben een houteen vloer en na de een professionele schuur- en wasbeurt ligt er nu geen kleed meer. Maar ik ken het effect. Om over de vloertegels in de hal maar te zwijgen......... Ik zie er -met onze leeftijd- erg tegenop om iedere tegel om te keren om het zand eruit te krijgen. Maar misschien slijten ze nu ook minder door al het ingelopen en niet te zien zand. Prachtig je zoon zo op z'n hoekje.
Hartelijke groet en tot laters
Gerrie