donderdag 22 maart 2012

Tip voor creatievelingen

Het is lente! Ook de Achterbergen kunnen er niet meer onderuit. De zandbak is ingewijd, de trampoline ook (het eerste paar schoenen alweer bij de trampoline teruggevonden), en we kunnen zowaar al in de zon zitten buiten!!

Vandaag kreeg ik een tip die ik graag wil doorgeven aan alle creatieve bloglezers. Er is een nieuwe, snel groeiende, Engelse, website voor creatieve mensen: www.craftsy.com. Met breipatronen natuurlijk, anders was ik er niet op gekomen, maar ook haken, naaien, borduren, quilten, weven, tot zelfs taart decoreren aan toe. Er staan patronen op die je kunt downloaden, veel ervan kosten wat, ook veel zijn gratis. Om daar rond te kunnen kijken, moet je wel een account aanmaken...

Vandaag schreef Craftsy een wedstrijd uit. Je moet een foto van iets zelfgemaakts uploaden met als thema 'lente'. Nou, die had ik natuurlijk wel, dus op mijn eerste dag als Craftsy-bezoeker heb ik gelijk maar bovenstaand plaatje ingezonden. Degene met de meeste 'hartjes' wint een gratis workshop naar keuze op de genoemde site.

4 opmerkingen:

Jolanda zei

even om een hoekje gekeken bij de genoemde site, ik weet nog niet waar ik jouw schattige vogeltjes kan vinden, maar de site ziet er leuk uit, ik ga er zeker vaker kijken!

Vlijtig Liesje zei

Nou dat is een waardige inzending zeg! Daar maak je vast een goede winkans mee.

Marijke zei

En wanneer is de prijsuitreiking?

Karien zei

Ik vind de site ook niet handig voor zoiets - je kunt niet makkelijk zien wie er meedoet. Maar ja, ik zit eigenlijk niet zo heel dringend verlegen om zo'n workshop, al is het altijd leuk om iets te winnen. Je vindt de foto's door op 'projects' te klikken, en als zoekterm 'spring fling' in te typen. En dan moet je nog goed zoeken... Ze tellen de hartjes tot 15 april.