woensdag 25 april 2012

Droog figuur


Elwin is zo'n droge - origineel in zijn uitingen, zowel wat hij schrijft als wat hij zegt.

Afgelopen vrijdagavond zat hij samen met Gido en mij naar 'Holland's got talent' te kijken. Op een gegeven moment was er een grote dansgroep met in het midden een nogal gezette meneer, die net zo fanatiek meedanste als de anderen (ze waren trouwens steengoed). Zegt Elwin: 'die is nu dus aan het afvallen'.

Even later zien we een aankondiging van een ander programma tussendoor: 'hotter than my daughter', waarvoor je je moeder kunt aanmelden als ze zich op een genante manier veel te jong kleedt. Vraag ik aan de jongens of ze mij ervoor willen aanmelden. Elwin kijkt me uiterst ongelovig aan: 'zie jij eruit als een 18-jarige dan'?

En daar moet ik het maar mee doen.

3 opmerkingen:

Anita zei

Hahah, wat zijn ze toch heerlijk he die jongens. Ik heb er ook een paar zo rondlopen. Echt lachen. De waarheid is soms hard.
Groetjes Anita

Collie-Collie.com zei

Oempf.... kramp achter mijn oren, hahaha... lekker adrem is 'ie! Leuk!

Groetjes, collie

Trudy zei

Haha, nou dan weet je wel waar je aan toe bent met zo'n droog figuur...