maandag 16 april 2012

Een leven met aantrekkingskracht

Wat ben ik blij met het boek dat geschreven is over het leven van Esther Smith! Zij was 'gewoon een van ons' in de gemeente, maar met een overstromende levensinhoud. Zelf wilde ze niet graag in het middelpunt staan, maar als het tot hulp en opbouw van anderen was, dan wilde ze wel vanuit haar leven vertellen. Dat heeft ze gedaan. Hier kun je er iets meer over lezen. In het artikel wordt vermeld dat er gewerkt wordt aan een boek. Dat boek is er natuurlijk al, maar alleen in het Noors. Aan de Nederlandse vertaling wordt gewerkt, als het klaar is, is het via elke boekhandel te bestellen.

Ik kan het echt aanraden! Voor mij is het een boek om mijn leven lang echt te gebruiken. Als hulp voor mij als mens, moeder en echtgenote.

5 opmerkingen:

mamaeer zei

Bedankt!
Zo te leven uit het geloof.....
Wat een voorbeeld!

Vlijtig Liesje zei

Ik ben benieuwd naar dit boek! Bedankt voor de tip.

Marjolein ♥ Ravelein zei

Hoi Karien
Ik kom voor het eerst op je blog en ik vind het erg prettig lezen bij je, het boek zou ik zeker willen lezen, het is goed om te kunnen lezen hoe waardevol een mensenleven kan en mag zijn.
Dank je wel voor deze tip ik heb het opgeschreven en ik kom zeker vaker bij je langs .
hartelijke groet
Marjolein

Annemieke zei

Ik hoop 'm ook zo spoedig mogelijk te lezen!!

hartelijk zei

Bedankt voor de tip, dit zijn de boeken waar ik van hou,

het stukje van je link is al inspiratie op zich, dan een heel boek,gaaf!

Adriana