maandag 2 april 2012

Hoera, ik heb een kleinkind!

Winkelen bij IKEA gaat bij de Achterbergen niet zonder een bezoekje aan de koopjeshoek. Deze keer was het bingo voor Bart. In de koopjeshoek lag een pop, zonder kleren, daarom was er 60% van de prijs af. Bart was gelijk verliefd: 'baby!'. Tja, dat kun je hem toch niet weigeren? Alle andere Achterbergse poppen van grote zus - die toch al niet zo'n poppenmoeder was - waren allang opgeruimd. En dus kwamen we thuis met een kersvers, bloot, afgeprijsd kleinkind.

Bart ging direct aan de slag. Pop op haar/zijn buik op de grond, billedoekjes erbij, schone luier (in zijn eigen maat 4) erbij.

Bij mij gingen de radertjes ook draaien. Want de pop was bloot. En IKEA heb je over de hele wereld. Zouden andere bezitters van Lekkamrat ook zin hebben om kleertjes te maken? De toekomst zal het leren. Voorlopig inspiratie te over!

6 opmerkingen:

Marijke zei

Wel rustig zo'n kleinkind erbij. Succes met kleren kopen/maken.

Trudy zei

Oh leuk zeg! De verliefdheid straalt van de foto af!!

Wiek zei

Toch moet ik even wennen aan de naam van je kleinkind ;-)

wilma zei

EN de jOnge "vader" is ook erg kalm geloof ik.In ieder geval gefeliciteerd hoor met zo'n rustig kleinkind.
We lezen vast nog wel hoe het gaat met hem/haar.
Groet, Wilma

mamaeer zei

Oma, gefeliciteerd!!
Heerlijk he, om dat gekeuvel te zien!
Hier zie ik dat ook lekker gebeuren (dat heb je met kids in dezelfde leeftijd :-))

Jantine zei

Wat een schatje! Ik hoop dat ze het inmiddels wat minder koud heeft ;-)