woensdag 4 april 2012

Ik stop ermee

Nee, ik heb het niet over het bloggen. De krantenwijk gaat eraan, en dat had ik tot voor kort nou echt niet gedacht. Acht jaar lang heb ik ervan genoten, dat blokje om 's morgens vroeg, lekker even rustig alleen, en ook nog een bronnetje van inkomsten.

Maar ik hoor niet bij degenen die onbeperkte energie hebben. Elke ochtend om half zes opstaan, dat kan ik best. Maar om de dag ook nog een beetje redelijk door te komen, en alles te kunnen doen wat bij het Achterbergse gezin past, daarvoor zou ik echt vroeg moeten gaan slapen 's avonds. En dat lukt niet!

Kortom, de conclusie is getrokken (op 1 april!), de baan is opgezegd en het aftellen naar de laatste keer bezorgen is begonnen (nu nog 20 keer).

En daarna mag ik elke dag heerlijk uitslapen tot half zeven. Toch nog een voordeel.

5 opmerkingen:

Jantine zei

Een uur per nacht meer, dat is heel wat! Geniet alvast van de voorpret...

Purperpolletje zei

Gelukkig, ik schrok al: dacht dat je inderdaad met bloggen zou ophouden.
Klinkt als een wijze beslissing, maar ik kan me voorstellen dat je het rondje ook zult missen. Behalve dan dat het in het holst van de nacht is (voor mij, dan). Wie weet wat er nog op je pad komt!

baasbraal zei

Ja, dat is grappig hè? INEENS krijg je er dan genoeg van... Ik heb acht jaar lang vijf ochtenden per week de jongeren van onze kerk lesgegeven(ochtendseminarie) Ik moest dan ook half zes opstaan en we ontbeten dan gezamenlijk. Maar toen ik er mee stopte, merkte ik pas hoeveel ik gemist had van dat 's morgens opstaan zo vroeg en dat ik dan nooit meer heerlijk in bed een beetje kon liggen denken. Aftellen dus!

huis tjokvol zei

wat knap dat je het zolang hebt volggehouden,ik zou het niet kunnen zo vroeg elke morgen

Marijke zei

Goed dat je ook aan jezelf, en daardoor aan je gezin blijft denken. Extra inkomsten zijn fijn, maar het mag niet ten koste gaan van andere belangrijke dingen.